|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | A magyarok harmada jár termálfürdőbe egy felmérés szerint
IDEGENFORGALOM
![]()
MTI: A magyarok harmada jár termálfürdőbe egy felmérés szerint
2018-01-31 19:38 |
A magyarok harmada évente legalább egyszer megy termálfürdőbe - derül ki a hévízi NaturMed Hotel Carbona megbízásából készített országos reprezentatív kutatásból. A kutatás szerint három megye vezeti a rendszeresen termálfürdőzők rangsorát: Jász-Nagykun-Szolnok, Tolna és Komárom-Esztergom megyékben a legmagasabb a termálvizes fürdőhelyeket több-kevesebb rendszerességgel látogatók aránya. A válaszadók 34 százaléka legalább évente megy termálfürdőbe, 39 százalékuk két-három évente, vagy ennél ritkábban látogat gyógyfürdőt, negyedük pedig jelezte, hogy soha nem járt még termálfürdőben. A kutatás alapján a termálfürdőzés a fiatalok és középkorúak körében is népszerű. A 18-24 éveseknek és a 35-44 éveseknek is több mint harmada jár legalább évente termálfürdőbe, 37 és 36 százalékuk. Mellettük két korcsoport emelkedik még ki: a 45-54 évesek 37 százaléka, az 55-64 éveseknek pedig 39 százaléka jár legalább évente fürdőzni. A válaszadók 40 százaléka szerint a reumás panaszokra van jótékony hatással a gyógyvíz, másodikként pedig a gyulladásos ízületi és gerincbetegségeket említette 28 százalékuk. Harmadik helyen az ízületi műtétek utókezelése, valamint a törések, baleseti sérülések és mozgásszervi műtétek utáni rehabilitáció végzett 20 és 18 százalékkal. A kutatást a Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt. készítette a NaturMed Hotel Carbona megbízásából tavaly októberben. A turisztikai jelentőségű fürdők a Magyar Turisztikai Ügynökség beszámolója és a statisztikai hivatal adatai szerint is népszerűek: 28,8 milliós vendégforgalmat, és 64,2 milliárd forint bevételt generáltak 2016-ban. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
REGIO JÁTÉK | Lidl | fogszabályzó | szupinált cipő | személyszállítás | kenőmájas | vérplazma | CEMACON | haszongépjármű | betonozás | JBL | lakásvásárlás | lézeres szemműtét | téglagyár | szivattyú | lángos | evőeszköztartó | disznóvágás | játékpiac | BioTechUSA | SPAR | Elektromos autó | hűségpromóció | Szentendre
![]() |
PARTNEREINK
|