SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Magyar bort népszerűsít a Tesco


TESCO: Magyar bort népszerűsít a Tesco
2017-12-14 14:36 | Morpho Communications



A Külgazdasági és Külügyminisztériummal, a Magyar Nemzeti Kereskedőházzal és a Wine Concept Zrt-vel való együttműködésben népszerűsíti közép-európai és Egyesült királyságbeli piacain a magyar bort a Tesco.

A cseh, lengyel és szlovák Tescóban eladott magyar borok 12 százaléka már az együttműködés eredményeképpen létrejött Wine Concept ernyőmárka termékei. A kínálattal hamarosan a brit fogyasztók is megismerkedhetnek: a Wine Concept egyes borai ugyanis 2018 áprilisától már az Egyesült Királyságban található Tesco áruházakban is elérhetővé válnak.

22 borászati régió, számos borfajta, még több pincészet - sokszor a magyar borkedvelőknek is nehéz kiigazodni a magyar borkínálaton, a külföldi borfogyasztók számára pedig végképp túl bonyolult ez az üzenet. Ennek leegyszerűsítésére és a magyar borok nemzetközi népszerűsítésére jött létre a Wine Concept ernyőmárka, amely egy név alatt az ország 5 bor régiójából (Balaton, Eger, Szekszárd, Tokaj, Villány) 18 különböző típusú palackozott bort kínál a vásárlóknak.

A Magyar Nemzeti Kereskedőház, a Külgazdasági és Külügyminisztérium, a Tesco, valamint a Wine Concept Zrt. stratégiai együttműködésének célja, hogy közösen tegyenek a magyar borexport fellendítésért, egy fenntartható üzleti modellt hozzanak létre, valamint megmutassák, hogy piaci (kereskedelmi és termelői) és kormányzati szereplők hogyan tudnak hatékonyan együttműködni egy stratégiai cél elérése érdekében.

Az együttműködés keretében 2017 szeptembere óta a cseh, lengyel és szlovák Tesco áruházakban eladott magyar borok 12 százalékát a Wine Concept kínálatból értékesítette az áruházlánc, ami több mint 170 000 palack bort jelent, míg az együttműködés kezdete óta az eladott mennyiség már eléri a félmillió palackot. Most pedig az áruházlánc készen áll, hogy következő lépésként a Wine Concept termékek exportját kiterjessze az Egyesült Királyságra is: 2018 áprilisától a brit Tesco áruházak polcain is elérhetőek lesznek az ernyőmárka egyes tételei.

"Az egyik legnagyobb borkereskedőként fontos számunkra, hogy a régió országaiban élő borkedvelő közönséggel megismertessük és megkedveltessük a kiváló minőségű magyar borokat. Büszkék vagyunk magyar borkínálatunkra és arra a partnerségre, amely lehetővé tette, hogy a Wine Concept borokkal bővítsük választékunkat, nemcsak Közép-Európában, hanem hamarosan az Egyesült Királyságban is. Büszkén jelentem be, hogy 2018 áprilisától a Wine Concept két terméke, egy Chardonnay és egy késői szüretelésű tokaji bor közel 400 Egyesült Királyságbeli Tesco áruházban is elérhetővé válik a vásárlók számára. Reméljük, hogy egy tesztidőszakot követően fokozatosan növelni tudjuk majd az ottani eladásokat is." - foglalta össze a Tesco céljait és terveit Matt Simister, a Tesco Európa ügyvezető igazgatója.

Az ernyőmárka, valamint a hazai borexport eredményeit összefoglaló sajtóeseményen a Külgazdasági és Külügyminisztérium képviseletében dr. Pana Petra külgazdasági ügyekért felelős helyettes államtitkár kiemelte, a V4 országok piaca egy folyamatosan fejlődő, közel 65 milliós piac, ami a Wine Concept együttműködés keretében kiszámítható és biztos keresletet jelent a magyar borok számára. A helyettes államtitkár üdvözölte a Tesco azon lépését is, hogy Egyesült Királyságbeli áruházaiban is bevezeti a Wine Concept borokat, ami a közvetlen pozitív gazdasági hatások mellett akár olyan közvetett eredményeket is hozhat, minthogy a brit borkedvelők éppen a magyar borok miatt látogatnak majd Magyarországra, és így a magyar turizmus fellendülését is segítik.

"A Wine Concept kezdeményezéssel rövid idő alatt hazai viszonylatban példátlan és kimagasló eredményeket sikerült elérni. Az eddigi eladási adatok állandó növekedési tendenciát mutatnak. Reményeink szerint a növekedés fenntartható lesz a jövőben is, ennek érdekében folyamatosan figyeljük a piacot és termékeinket a fogyasztók igényeire szabjuk." - számolt be az ernyőmárka fejlődésével kapcsolatos várakozásokról Petkovits Gábor, a Wine Concept Zrt. értékesítési vezetője.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Kaspersky | Erste Bank | Richter | BMW | Vodafone | INA | Suzuki | SPAR | Szallas.hu | OTP | Tesco | Telekom | Kaspersky Lab | Duna House | Nébih | MOL | UPC | Opten | E.ON | Lidl | Scania | NAV | METU | Audi