|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | MediaMarkt új kampánya
OUTDOOR/INDOOR
Media Markt: MediaMarkt új kampánya
2017-12-04 06:27 |
A MediaMarkt az idei Fekete Péntekre taktikát váltott, és egy három videóból álló branded content sorozatot indított. A sorozat célja elsősorban a fogyasztói elköteleződés növelése, a széles termékportfólió és a jelentős mértékű akciók kommunikációja volt. A kampányt erős social media jelenléttel és PR aktivitással támogatták meg. Így jött létre a Black Box - A valódi Black Friday szimulátor, ahol a kampány 3 videóját forgatták. A játékosok feladata egyszerű volt: Bementek a sötétbe, ahol 1 perc állt a rendelkezésükre, hogy minél több akciós terméket kihozzanak onnan. Persze nem tudhatták, hogy melyik doboz, mit rejt, és milyen mértékben van az adott termék leértékelve. Miközben ők bent csetlettek-botlottak a dobozban 7 night vision kamerával rögzítették az eseményeket. A 22 Facebookon keresztül jelentkező játékos végül az akciós termékekkel megspórolt kedvezményt ajándékkártyán vihette haza a helyszínről, az Aréna Plázából. A játékosokon kívül Rubint Réka és Nádai Anikó is összecsapott a sötétben, az ő nyereményüket azonban a Magyar Vöröskeresztnek ajánlották fel, ugyanúgy, mint a játékban résztvevő 444-es és index.hu-s újságíróét is. A kampány érdekessége, hogy a Black Box felállítása és a kampány indulása között alig 48 óra telt el. A filmeket Spáh Károly rendezte és Hajdú B. István közvetítette. A kampány/reklám fő üzenete: Black Box - A valódi Black Friday szimulátor. A MediaMarkt mindenre felkészült a Fekete Péntek kapcsán, a vásárlóknak pedig ígérik, nem kell sötétben vásárolniuk 11.24-én.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Airbnb | gyerekszoba | család | informatikai eszközök | terasz | építőipar | játékpiac | Olaszország | lámpa | jégkorong | E.ON | olasz divat | textíliák | sport | dekoráció | grill | lakáskiadás | motor | elektromos kerékpár | méz | Fóliázás | coaching | emeletes ágy | Bridgestone Tatabánya
|
PARTNEREINK
|