SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | MediaMarkt új kampánya


Media Markt: MediaMarkt új kampánya
2017-12-04 06:27 |



A MediaMarkt az idei Fekete Péntekre taktikát váltott, és egy három videóból álló branded content sorozatot indított.

A sorozat célja elsősorban a fogyasztói elköteleződés növelése, a széles termékportfólió és a jelentős mértékű akciók kommunikációja volt. A kampányt erős social media jelenléttel és PR aktivitással támogatták meg.

Így jött létre a Black Box - A valódi Black Friday szimulátor, ahol a kampány 3 videóját forgatták.

A játékosok feladata egyszerű volt: Bementek a sötétbe, ahol 1 perc állt a rendelkezésükre, hogy minél több akciós terméket kihozzanak onnan. Persze nem tudhatták, hogy melyik doboz, mit rejt, és milyen mértékben van az adott termék leértékelve. Miközben ők bent csetlettek-botlottak a dobozban 7 night vision kamerával rögzítették az eseményeket.



A 22 Facebookon keresztül jelentkező játékos végül az akciós termékekkel megspórolt kedvezményt ajándékkártyán vihette haza a helyszínről, az Aréna Plázából.

A játékosokon kívül Rubint Réka és Nádai Anikó is összecsapott a sötétben, az ő nyereményüket azonban a Magyar Vöröskeresztnek ajánlották fel, ugyanúgy, mint a játékban résztvevő 444-es és index.hu-s újságíróét is.



A kampány érdekessége, hogy a Black Box felállítása és a kampány indulása között alig 48 óra telt el. A filmeket Spáh Károly rendezte és Hajdú B. István közvetítette.

A kampány/reklám fő üzenete:
Black Box - A valódi Black Friday szimulátor. A MediaMarkt mindenre felkészült a Fekete Péntek kapcsán, a vásárlóknak pedig ígérik, nem kell sötétben vásárolniuk 11.24-én.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!