SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Közel 8500 tonna almát ad el idén a Tesco


TESCO: Közel 8500 tonna almát ad el idén a Tesco
2017-11-20 16:00 | Morpho Communications



Idén 14 féle almából várhatóan közel 8500 tonnát értékesít a Tesco.

A vállalatnak kiemelten fontosak a magyar beszállítók, ezért az áruházakban kapható almák közel 90 százalékát Szabolcs-Szatmár-Bereg és Zala megyéből szerzi be. Az áruházlánc novemberben csatlakozott a NAK országos almanépszerűsítő kampányához is: november 17. és 18. között 7 áruházban a vásárlóknak lehetőségük volt 14 fajta almát megkóstolni.

A Tesco vásárlói tízféle piros és négyféle zöld almából választhattak az áruházakban, melyek között újdonságként az édes, lédús Evelina és a ropogós húsú, kissé savanykás Gloster is megtalálható. Az áruházakban kapható fajták közül a legnépszerűbb az Idared, ebből 2000, míg Jonagoldból 1200, Goldenből pedig 1100 tonna eladására számít idén a vállalat. Az áruházlánc egész éves gyümölcsértékesítésének 12 százalékát teszi ki az almaeladás. Az almákat február és március között keresik a legtöbben, ekkor jellemzően közel 2500 tonnát értékesít a Tesco.

"Az alma erősíti az immunrendszert, védi a szívet, és magas kalciumtartalmának köszönhetően segít a vérnyomás szabályozásában is, ezért fontosnak tartjuk, hogy pozitív egészségügyi hatásaira felhívjuk vásárlóink figyelmét. Az országos kampány keretében november 17. és 18. között 7 áruházunkban 14 fajta almát kóstolhatnak meg vásárlóink"- mondta Töreki Anita, a Tesco közép-európai kereskedelmi üzletágának, zöldség-gyümölcs kategóriáért felelős vezetője a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) almafogyasztást népszerűsítő promóciós programjához kapcsolódóan.

A Tesco szállítóinak meg kell felelniük az áruházlánc Élelmiszer-előállítási Szabványának (TPPS), a polcokra kerülő gyümölcsök pedig naponta többször is érzékszervi minőségi vizsgálaton esnek át annak érdekében, hogy a vásárlók csak a legjobb minőségű almákat találják az áruházakban. A gyümölcsöket leszedés után alacsony oxigénszintű közegben, 0 °C-hoz közeli hőmérsékleten tárolják, az áruházban a polcra kerülésig hűtött térben tárolják, majd minőségük folyamatos ellenőrzése mellett, maximum 5 napig hagyják az eladótérben. Azokat az almákat, amelyeket nem vesznek meg a vásárlók, de még fogyaszthatóak, a Magyar Élelmiszerbank Egyesületen keresztül jótékony célra ajánlja fel az áruházlánc.











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Kaspersky | Erste Bank | Richter | BMW | Vodafone | INA | Suzuki | SPAR | Szallas.hu | OTP | Tesco | Telekom | Kaspersky Lab | Duna House | Nébih | MOL | UPC | Opten | E.ON | Lidl | Scania | NAV | METU | Audi