SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | Új termékcsaláddal robbant a hazai piacon a FINO


FINO: Új termékcsaláddal robbant a hazai piacon a FINO
2017-11-15 19:44 | Hellorepublic



Idén novembertől kerül az üzletek polcaira a kaposvári székhelyű, 100 százalékban magyar vállalat, a FINO Csoport új, plusz 30 százalék tejfehérjét tartalmazó termékcsaládja.

Az idén 24 éves teljes mértékben magyar családi tulajdonú FINO Csoport termékei somogyi tejből készülnek, a Zselic szívében, ahol a szarvasmarhák a somogyi ősgyepről kaszált takarmányt kapják, mely 16 különféle gyógynövényt tartalmaz. A cégcsoport telephelyin összesen 5420 szarvasmarha található, így a márka teljes alapanyagszükségletét saját forrásból tudja biztosítani. A magyar tejtermelő szektor egyik vezető vállalata rendkívül komoly figyelmet szentel kiemelkedő minőségű állatállományára, a FINO szarvasmarha állományt irányítottan szaporítják és genetikájuk alapján szelektálják.

A FINO Csoport közel 400 családnak ad munkát, termékeiket kizárólag somogyi alapanyagokból és somogyi munkaerővel állítják elő. A vállalat 5600 hektáron gazdálkodik, teheneik takarmányát maguk állítják elő. Állatállományuk többsége Kazsokon és Homokszentgyörgyön található.

"Úgy gondolom, hogy az európai tejipari szektorban tapasztalható nehézségeket egy stabil, saját termeléssel és haladó, innovatív technológiai gondolkodással rendelkező vállalat tudja megfelelően kezelni. Az országos disztribúció kiépítésére törekszünk, mert úgy látjuk, ezeknek a termékeknek országszerte minden hálózatban létjogosultsága van.

Szakítani szerettünk volna a tejtermékeknél megszokott ábrázolásmóddal. Közel 1 éves felmérést végeztünk a nemzetközi fogyasztási trendekkel kapcsolatban. Maximálisan figyelembe vettük a rendelkezésre álló, életmóddal és táplálkozással kapcsolatos kutatások eredményeit is. Célunk, hogy továbbra is hagyományos értékeket közvetítsünk, de mindezt innovatív szemlélettel és a 21. századi táplálkozási szokásokhoz idomuló termékekkel tegyük." - mondta Egyed Linda, a FINO-FOOD Kft. ügyvezetője.

"A tejnek és a tejtermékeknek számos előnye szól a rendszeres, napi szintű fogyasztás mellett, nem véletlen, hogy a legújabb táplálkozási ajánlás, az OKOSTÁNYÉR® is javasolja ezek mindennapos fogyasztását. A tej és tejtermékek kitűnő, nagyon jól hasznosuló fehérjéket tartalmaznak. Az emberi test kb. 14-16%-a fehérjéből áll, amiket az úgy nevezett aminosavak építenek fel, ezeknek az aminosavaknak felét szervezetünk nem képes szintetizálni, így azt mindenképpen "kívülről", a minőségi táplálékkal szükséges bejuttatnunk. Nagyon jó érzés olyan márkán dolgozni, amelyik komolyan veszi a kiegyensúlyozott táplálkozás kérdését, és elhivatottsággal is képviseli azt." - nyilatkozta Abonyi Orsi a márka dietetikus nagykövete.




fino1.jpg (74.5 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Vodafone | Euronics | Duna House | Huawei | Scania | OTP | wifi | ALDI | Nielsen | Spar | INA | Audi | Nebih | Opten | Richter | METU | BMW | Generali | MOL | Telekom | Szallas.hu | Tesco | Lidl | Kaspersky Lab