SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | Nemzetközi díjat nyert a Danubius Hotels Group


Danubius Hotels Group: Nemzetközi díjat nyert a Danubius Hotels Group
2017-11-02 13:21 |



Első díjat nyert a Danubius Hotels Group partnerügynökségével, a Goodwill Communicationsszel a PRGN Best Practice Award nevű versenyének Employer Branding kategóriájában a kiotói díjátadón.

A világ különböző pontjairól több mint 50 ügynökséget tömörítő szervezet tagjai idén nem kevesebb mint 121 nevezést adtak le különböző kategóriákban, amelyek között a hagyományos fogyasztói, B2B- (business-to-business) vagy eseménykommunikációt éppúgy megtaláljuk, mint a blogger/vlogger megoldásokat vagy az X generációt követő fiatalokat (millenials) megszólító kommunikációt.

"A Munkatársi Értékprogram néven elindult employer branding stratégiánk fő üzenete, hogy a munkatársaink ugyanolyan fontosak számunkra, mint a vendégeink. Célunk, hogy a szektort erőteljesen sújtó munkaerőhiányra cégen belül hatékony megoldásokat találjunk: egyrészt a potenciális munkatársakat megcélzó toborzás területére fókuszáljunk, másrészt a meglévő munkatársak megtartására és szakmai fejlődésére a korábbinál is nagyobb figyelmet fordítsunk. Szeretnénk vonzó és hiteles vállalati értékeket képviselni, közvetíteni és ezeket megerősíteni - mondta az elismerés kapcsán Kőnig Erika, a Danubius Hotels Group marketingigazgatója, aki az employer branding-program felelőse a szállodavállalatnál.

A Danubius Hotels Group munkáltatói márkaépítése, amely a Munkatársi értékprogram nevet viseli a szállodavállalat jelenlegi és potenciális munkatársait célzó kommunikációjában, idén januárban vette kezdetét a Goodwill Communications támogatásával. Az együttműködés teljeskörű munkatársi és piackutatással indult meg, amelyet márkastratégia-alkotás, továbbá a munkatársak minél nagyobb mértékű elérése érdekében több új innovatív belső és külső kommunikációs csatorna létrehozása, valamint egy átfogó márkanagyköveti program elindítása követett, miközben a programot a kezdetektől fogva szisztematikus márkakommunikáció kísérte.

"Nagyon büszkék vagyunk az elismerésre, mert ismét bizonyságot nyert, hogy erős munkáltatói márkák kizárólag valós munkahelyi értékre, stratégiai alapon és mindenekelőtt a munkatársak bevonásával építhetőek. Köszönettel tartozunk a szállodavállalat marketing- és HR-munkatársainak, akik az együttműködés első pillanatától kezdve különösen nagyfokú nyitottságot tanúsítottak az innovatív megoldások iránt, és támogató légkört biztosítottak a sikeres közös munkához" - mondta Farkas-Cseke János, a Goodwill Communications employer branding divíziójának vezetője.

A szállodavállalat az Employer Branding kategóriában közvetlenül a lengyel Multi Communicationst utasította maga mögé, amely a Richter Gedeont segítette toborzástámogató kommunikációval, a harmadik helyen pedig a romániai Free Communications végzett, amelynek ügyfele a Sanofi CHC (Consumer HealthCare Division) Romania volt, ők egy nagyszabású elkötelezettségerősítő belső kommunikációs kampányt valósítottak meg.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!