|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | Nemzetközi díjat nyert a Danubius Hotels Group
IDEGENFORGALOM
Danubius Hotels Group: Nemzetközi díjat nyert a Danubius Hotels Group
2017-11-02 13:21 |
Első díjat nyert a Danubius Hotels Group partnerügynökségével, a Goodwill Communicationsszel a PRGN Best Practice Award nevű versenyének Employer Branding kategóriájában a kiotói díjátadón. A világ különböző pontjairól több mint 50 ügynökséget tömörítő szervezet tagjai idén nem kevesebb mint 121 nevezést adtak le különböző kategóriákban, amelyek között a hagyományos fogyasztói, B2B- (business-to-business) vagy eseménykommunikációt éppúgy megtaláljuk, mint a blogger/vlogger megoldásokat vagy az X generációt követő fiatalokat (millenials) megszólító kommunikációt. "A Munkatársi Értékprogram néven elindult employer branding stratégiánk fő üzenete, hogy a munkatársaink ugyanolyan fontosak számunkra, mint a vendégeink. Célunk, hogy a szektort erőteljesen sújtó munkaerőhiányra cégen belül hatékony megoldásokat találjunk: egyrészt a potenciális munkatársakat megcélzó toborzás területére fókuszáljunk, másrészt a meglévő munkatársak megtartására és szakmai fejlődésére a korábbinál is nagyobb figyelmet fordítsunk. Szeretnénk vonzó és hiteles vállalati értékeket képviselni, közvetíteni és ezeket megerősíteni - mondta az elismerés kapcsán Kőnig Erika, a Danubius Hotels Group marketingigazgatója, aki az employer branding-program felelőse a szállodavállalatnál. A Danubius Hotels Group munkáltatói márkaépítése, amely a Munkatársi értékprogram nevet viseli a szállodavállalat jelenlegi és potenciális munkatársait célzó kommunikációjában, idén januárban vette kezdetét a Goodwill Communications támogatásával. Az együttműködés teljeskörű munkatársi és piackutatással indult meg, amelyet márkastratégia-alkotás, továbbá a munkatársak minél nagyobb mértékű elérése érdekében több új innovatív belső és külső kommunikációs csatorna létrehozása, valamint egy átfogó márkanagyköveti program elindítása követett, miközben a programot a kezdetektől fogva szisztematikus márkakommunikáció kísérte. "Nagyon büszkék vagyunk az elismerésre, mert ismét bizonyságot nyert, hogy erős munkáltatói márkák kizárólag valós munkahelyi értékre, stratégiai alapon és mindenekelőtt a munkatársak bevonásával építhetőek. Köszönettel tartozunk a szállodavállalat marketing- és HR-munkatársainak, akik az együttműködés első pillanatától kezdve különösen nagyfokú nyitottságot tanúsítottak az innovatív megoldások iránt, és támogató légkört biztosítottak a sikeres közös munkához" - mondta Farkas-Cseke János, a Goodwill Communications employer branding divíziójának vezetője. A szállodavállalat az Employer Branding kategóriában közvetlenül a lengyel Multi Communicationst utasította maga mögé, amely a Richter Gedeont segítette toborzástámogató kommunikációval, a harmadik helyen pedig a romániai Free Communications végzett, amelynek ügyfele a Sanofi CHC (Consumer HealthCare Division) Romania volt, ők egy nagyszabású elkötelezettségerősítő belső kommunikációs kampányt valósítottak meg.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
kert | fenntartható önkormányzat | álláskeresés | karácsony | CV | Palladio Orchestra | macskák | kutyák | műfü | magyarok | Auchan | fémipar | Rhoda Scott | Magyar Vöröskereszt | szilveszter | utazás | K&H | Virsli | pezsgő | lemezhajlítás | cafeteria | Okostelefon | táp | Varnus Xaver
|
PARTNEREINK
|