SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország


Lidl: Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország
2017-10-12 16:23 | Young & Partners



Idén harmadik alkalommal hirdette meg a hazai értékesítési helyek - például hiper-, és szupermarketek, diszkontáruházak, drogériák, szakboltok - számára a Trade Magazin a SuperStore versenyt.

A rangos megmérettetésen ezúttal is azok az üzletek indulhattak sikerrel, amelyek külső és belső megjelenése a leginkább harmonizál vásárlóik igényeivel, ahol a koncepciónak megfelelő a dizájn, és ahol mindez jól láthatóan visszaköszön a kiszolgálásban, a kommunikációban is.

A Lidl Magyarország idén két kategóriában is elnyerte a legjobbaknak járó elismerést. A nemzetközi szakmai zsűri véleménye alapján diszkont kategóriában a Lidl Magyarország budapesti, Margó Tivadar utcai üzlete érdemelte ki a SuperStore címet. A rangos díjjal az áruház különösen friss és gazdag, 44 féle helyben sütött édes és sós péksüteményt tartalmazó, 40 féle friss húsárut felvonultató, közel 300 féle zöldségből és gyümölcsből álló árukészletét, valamint széles tejtermék választékát ismerte el a bíráló bizottság. A SuperStore díjat eredményező magas minőségű kínálatot a Lidl Magyarország a "Lidl a magyar beszállítókért" programjának köszönhetően 350 hazai vállalkozás bevonásával biztosítja vásárlóinak.

A vállalat Közönségdíjat nyert, szintén fővárosi Hungária körúti üzlete környezetbarát megoldásaival emelkedik ki a hazai áruházak közül. A Lidl Magyarország környezettudatos vállalatként a legmodernebb technológiákat alkalmazva újította fel üzletét, amely energiatudatos hűtő-fűtő berendezésével, energiatakarékos LED világításával és a hővisszanyerő szellőztető rendszerével közel 120 tonnával csökkentheti szén-dioxid kibocsátását.

"A Lidl Magyarország igazán büszke a SuperStore díjakra, hiszen azokkal, a vállalat számára is legfontosabb értékeket, a mindig friss termékeket, és a környezettudatos, fenntartható fejlődés támogatását díjazták. Külön öröm, hogy az elismerések azt mutatják, a szakmai bizottság és a vásárlók egyaránt nagyra értékelik a Lidl Magyarország törekvéseit" - emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!