|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | A színházjegyet is inkább online vásárolunk
E-BIZNISZ
![]()
Gfk Hungária: A színházjegyet is inkább online vásárolunk
2017-10-03 12:22 |
Minden második színházjegy-vásárló inkább online vált jegyet az előadásokra. A GfK immár nyolc éve rendszeresen készülő Digital Connected Consumer kutatásának ezévi tanulsága, hogy azok a kulturális szolgáltatók, akik a vásárlói igényekkel lépést kívánnak tartani, az internetet immár nem hagyhatják figyelmen kívül és fontos, hogy a termékeiket és szolgáltatásaikat az online térben könnyen elérhető módon kínálják. A GfK Digital Connected Consumer kutatásának adatai azt mutatják, hogy 2017-ben az egy évvel korábbihoz képest nőtt a színház-, mozi-, illetve koncertjegyet valamilyen rendszerességgel vásárlók aránya: idén a 15-59 éves internetezők kétharmada számolt be arról, hogy szokott színház-, mozi-, illetve koncertjegyet vásárolni. Ezzel a színház-, mozi-, illetve koncertjegyek az internetezők által második legnagyobb arányban online vásárolt termékcsoportot jelentik az utazás-üdülés-nyaralás kategóriát követve. A listán a harmadik helyen végzett - egyben a fizikai árucikkek közül elsőként - a könyv kategória. Az utazás-üdülés-nyaralás, valamint a kulturális programok (jegyek) kategóriájában ráadásul egyértelmű és évről évre folyamatosan növekvő trend látható. A fiatalok körében az online vásárlók aránya idén is jelentősen átlag feletti, míg a 40 évnél idősebbek között az interneten jegyet vásárlók aránya jelentősen elmarad az országos átlagtól: az 50-59 éveseknek mindössze egynegyede vásárolt a világhálón színház-, mozi-, illetve koncertjegyet az elmúlt 12 hónapban. "Az életkor mellett, ami meghatározza még az online jegyvásárlókat, az az iskolai végzettség, a lakóhely, valamint a jövedelmi helyzetük" - összegzi a tanulságokat Dörnyei Otília, a GfK turisztikai iparági szakértője. "Eszerint a felsőfokú végzettséggel rendelkezők, a budapestiek, valamint a 250 ezer forintot meghaladó havi nettó jövedelemmel rendelkezők bizonyultak az átlagosnál nyitottabbnak a színház-, mozi-, illetve koncertjegy internetes megvásárlására. Úgy vélem, hogy ezt mindenképpen érdemes figyelembe venniük a kulturális programszervezőknek és intézményfenntartóknak egyaránt szolgáltatásaik kialakításakor" - fűzi hozzá a szakember. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
lemezhajlítás | Auchan | macskák | CV | táp | kutyák | pezsgő | Varnus Xaver | fenntartható önkormányzat | étterem | társ | telefontok | fémipar | Játék | Okostelefon | Knorr-Bremse | Iskolaszer | menstruáció | Magyar Vöröskereszt | álláskeresés | karácsony | Rhoda Scott | tudás | Virsli
![]() |
PARTNEREINK
|