|
|
|
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Tarolt a Lidl a Magyar Termék Nagydíj idei versenyén
KERESKEDELEM
Lidl: Tarolt a Lidl a Magyar Termék Nagydíj idei versenyén
2017-09-11 14:35 | Young & Partners
Összesen hat kategóriában nyerték el a Lidl termékei az idei Magyar Termék Nagydíjat. A rangos szakmai megmérettetés zsűrije egyebek mellett az áruk minőségét, újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét vizsgálta a kiválasztás során. A Lidl 2004-es magyarországi piacra lépése óta széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll a hazai vásárlók rendelkezésére. E szemléletének is köszönheti, hogy a Magyar Termék Nagydíj 2017 versenyén minden megpályázott kategóriában elnyerte a rangos díjat. A szakmai elismerést és az azzal járó védjegyet az Alesto gyümölcsszeletekkel, a Chira gyorsfagyasztott zöldségek termékcsaláddal, a Deluxe mézválogatással, a Pikok Pannonia Téliszalámival, a Tepertős- szilvás papuccsal és a Pikok Pannónia Lángolt kolbásszal érte el a Lidl Magyarország. A szakmai zsűri az értékelések során figyelembe vette egyebek mellett a termékek minőségét, újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét is. Az idén huszadik alkalommal kiírt Magyar Termék Nagydíj pályázat ünnepélyes eredményhirdetésére 2017. szeptember 5-én, a Parlament Felsőházi Termében került sor. "A Lidl Magyarország számára kiemelten fontosak a hazai értékek, gyártók és termékek. Ezért is indította útjára 2013-ban a "Lidl a magyar beszállítókért" programot, amelynek célja, hogy mind több kiváló minőségű hazai termék jelenhessen meg az áruházlánc polcain. Jól mutatja a program sikerét, hogy mára termékeinek mintegy 60 százalékát hazai beszállítóktól szerzi be a Lidl Magyarország. A most elnyert Magyar Termék Nagydíj pedig kiválóan bizonyítja, hogy ezek a termékek kimagasló minőséget jelentenek a hazai piacon" - nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
![]()
kazán | glett | tűzhely | felület | REGIO JÁTÉK | Rossmann | áruszállítás | kerítésépítés | 4iG | Nokia | vérnyomás | ingatlanértékesítés | RÁBA Nyrt. | hirdetés | SPAR | nyelvtanulás | horgászat | edzés | 4iG Csoport | Facebook | konyha | gipsz | ’Az Év Honlapja 2025’ | Magyar cégvezetők
|
|
PARTNEREINK
|