|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Új üzleti modellt épít a Nanushka divatcég
HIRDETŐ/MÁRKA
![]()
MTI: Új üzleti modellt épít a Nanushka divatcég
2017-09-04 12:39 |
Új üzleti modellt épít a Nanushka magyar divatmárkát tulajdonló cég, és erősíti online értékesítési tevékenységét. Ennek eredményeként a tavalyi mintegy 300 millió forintos bevételük kétszeresére számítanak az idén - mondta Baldaszti Péter társtulajdonos szerdán, Budapesten az új kollekciót bemutató rendezvényen. Kiemelte, az új üzleti modellben a kizárólagos külföldi disztribútorokra épült nagykereskedelmi hálózat helyett saját nemzetközi értékesítési csapatot hoztak létre. A magyarországi kiskereskedelmi hálózatot megújítják, ennek részeként Budapesten a Bécsi utcai üzletüket átalakítják, amely a későbbiekben referencia bolt lesz majd a külföldi terjeszkedéshez - ismertette Baldaszti Péter. A Nanushka cég társtulajdonosa elmondta, hogy az online értékesítésre a jövőben nagyobb hangsúlyt helyeznek, Európában 24 órán belül kiszállítják a megrendelt árut, Európán kívül pedig a lehető legrövidebb időn belül eljuttatják terméküket. Az online értékesítés erősítését szolgálja, hogy megújítják webáruházukat, a vásárlóknak lehetőségük lesz virtuálisan felpróbálni a ruhákat. A megújulás része, hogy a kollekciókat új Nanushka logóval látják el, amely kiegészült a budapesti gyökereket jelképező emblémával is - jegyezte meg. Az MTI-nek Baldaszti Péter elmondta, hogy a társaság tavaly mintegy 300 millió forint árbevételt ért el, az idén ennek legalább duplázására készülnek, főleg az online értékesítésből, amely számításuk szerint a bevételek egyharmadát teszi majd ki. A bevételek növeléséhez járul hozzá, hogy novemberben a Nanushka divatmárka bekerül a Net-A-Porter világ luxus márkáit értékesítő webáruházba, illetve a magyar márkát a londoni Browns üzlet szerepelteti kínálatában. Decemberben a párizsi Galeries Lafayette áruház felkérésére önálló karácsonyi standon jelen lesznek a Nanushka termékei. A társaság tavaly novemberben 300 millió forint keretet kapott a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő által kezelt Exim Növekedési Magántőkealapból, amelyet az idén nyáron további 300 millió forinttal megemeltek. A cég a finanszírozási keretet a növekedésre fordítja. A tervek szerint 2019-ben már pozitív szaldót mutat a vállalkozás, azt követően pedig már egyértelműen nyereséges lesz - mondta Baldaszti Péter. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
lézeres szemműtét | BioTechUSA | mobilgarázs | játékpiac | téglagyár | szupinált cipő | CEMACON | hűségpromóció | betonozás | JBL | személyszállítás | Szentendre | szivattyú | vérplazma | gyerekülés | SPAR | REGIO JÁTÉK | napszemüveg | evőeszköztartó | lakásvásárlás | konyhai munkalap | fogszabályzó | Elektromos autó | haszongépjármű
![]() |
PARTNEREINK
|