SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | A valaha volt legerősebb BrandFestival előadói line-up


BrandFestival: A valaha volt legerősebb BrandFestival előadói line-up
2017-08-23 09:45 | Republic Group



Idén októberben 17. alkalommal kerül megrendezésre Közép-Európa legnagyobb márka és vállalati stratégiai konferenciája, a BrandFestival.

A kommunikációs szakma csúcstalálkozója a jelenlegi trendekből kiindulva fogja elemezni a jövőben tapasztalható trendeket, melyek már napjainkban is befolyásolják a szektort. Az idei BrandFestival előadóköre a korábbi évekhez képest is jóval erősebb, a szakma leghíresebb nemzetközi szaktekintélyei jönnek majd Budapestre.

A kommunikációs szektor kiemelkedő szakemberei többek között olyan témákat ismertetnek majd részletesen, mint:
 
  • a tartalomgyártás és terjesztés új modellje,
  • a szerkesztőségi tartalmak vonzóbbá és eladhatóbbá tétele,
  • a márkaélmény (brand experience) megkülönböztető erejű gazdasági előnye,
  • valamint azt, hogy mit jelent a figyelem gazdaságtana a multiplatform világában.


A cannes-i fesztivál több neves előadója is részt vesz az idei BrandFestivalon, többek között a Time Inc., a Viber, a SuperGroup, a Jungle Creations, a TutkovBudkov és az influencer branding szakértőjeként a Kairos Media is. Az előadók sorában olyan világhírű egyéniségeket köszönthetünk, mint Mark Stephens, a Time Inc. tartalomigazgatója, Atanas Rajkov, a Viber közép-kelet-európai marketing- és tartalomfejlesztési vezetője, Henry Hitchcox, a Jungle Creations kreatív agytrösztje, Oleg Barinboim, a világhírű TutkovBudkov sztárkreatívja, és a nemzetközi reklámfesztiválokon díjak özönét besöprő reklámügynökség, az idei Cannes-i Reklámfesztiválon előadó, a SuperGroup kreatív igazgatója, Brad Lewis. Október 26-27. között több mint 100 előadó elemzi majd a "MultiScreen médiafogyasztás" alapgondolata mentén a jövő trendjeit a Budapest Music Centerben megrendezésre kerülő eseményen.

"A BrandFestival több mint 30 szaktekintélyből álló grémiumának (trendLAB) segítségével a jelen tendenciái alapján vizsgálta a jövő marketing-kommunikációs trendjeit. A vezetőkkel folytatott beszélgetésekből számos stratégiai fontosságú terület rajzolódott ki. A demokratikus-konferenciamodell keretében szervezett találkozókon nem a konferenciákon gyakran előforduló buzzwordöket, hanem néhány nagyobb ívű és pár azonnal is érzékelhető trendet sikerült meghatározni, mely egyben az idei BrandFestival programalkotási folyamatának alapját szolgálta"- nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke.

A BrandFestival-on idén is a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat. Az elmúlt évek rendezvényein a majd 500 márkáról szóló, 743 előadást, közel 9000 résztvevő követte.

Hogyan lehet átlépni a fogyasztók rohamosan növekvő ingerküszöbét? Hogyan mondjuk el hatásosan a márkaüzenetet a mobil-desktop-televízió korszakában? Az idei BrandFestival-on a jelenlegi tendenciák alapján vizsgáljuk a jövő marketingkommunikációs trendjeit: a branded content-től egészen a multi-screen storytelling-ig. A rendezvény útmutatást ad a márkáknak, hogyan menjenek szembe a hagyományos online hirdetési felületeken vészesen csökkenő konverziós rátákkal, és hogy a régi push módszerek helyett milyen márkázott tartalom alapú, multiscreen reklámmegoldásokkal juttassák el üzenetüket a célközönségnek.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!