SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Nemzetközi kutatáshoz csatlakozott a Jófogás


Jófogás.hu: Nemzetközi kutatáshoz csatlakozott a Jófogás
2017-08-23 08:37 |



A Jófogást és Használtautó.hu-t is üzemeltető Schibsted Media Group nemrégiben nyolc különböző országban, a cégcsoporton belüli apróhirdetési portálok elemzésével készített kutatást.

A Jófogás hazai felméréséből, 1137 felhasználó megkérdezését követően kiderült, bár az emberek 64%-a fontos ügynek tartja a környezetvédelmet, a mindennapokban tudatosan csak 24%-uk tesz ennek érdekében. A legnagyobb apróhirdetési portál a túlfogyasztás napján külön megköszönte felhasználóinak, hogy könnyítik a bolygóra nehezedő nyomást, és a WWF Magyarországgal karöltve mindennapi tippekkel edukált, hogyan lehet kis odafigyeléssel napi szinten tenni a környezetért.
 
  • Jelenleg úgy éljük mindennapjainkat, mintha 1,7 Föld állna rendelkezésünkre. Pedig csak ez az egy bolygónk van, ezért elengedhetetlen, hogy mindannyian tegyünk egy fenntartható jövőért. A tudatos életvitel, sok apró tett is már rengeteget jelent természeti erőforrásaink megőrzése érdekében.


Ha feleslegessé vált dolgainkat nem dobjuk ki, hanem megpróbáljuk eladni vagy elcserélni, azzal hozzáteszünk ahhoz, hogy kevesebb új termék gyártására legyen szükség. Így máris enyhítettünk azokon a terheken, amelyek Földünkre nehezednek - nyilatkozta Antal Alexa, a WWF Magyarország kommunikációs vezetője.

Hazai viszonylat

A Jófogás nemrégiben részt vett egy átfogó, nemzetközi kutatásban is, amelyet a svédországi IVL Környezetvédelmi Kutatóintézet készített, hazánk mellett Franciaország, Svédország, Marokkó, Norvégia, Finnország, Spanyolország és Olaszország részvételével. Kiderült, csak a Jófogáson történt vásárlások 2016-ban összesen 200 000 tonnával csökkentették az ország szén-dioxid-kibocsátását, ami felér 0,7 millió új ülőgarnitúra előállításának szén-dioxid termelődésével, de ennyivel kímélnénk meg a környezetet akkor is, ha a Budapesten 31 napra leállna a teljes közlekedés. A nyolc ország összesen 16,3 millió tonna felesleges szén-dioxidot spórolt meg!
 
  • Szerintünk minden eladott használt termék kiválthatja egy új termék legyártását, valamint az adott termék leselejtezésével kapcsolatos energiafogyasztást is. Ezért bár nyilvánvaló, hogy legtöbben spórolni szeretnének az apróhirdetési portálokon kötött üzletekkel, jó, ha azt is tudják, hogy ezzel egyben egy olyan alternatívát választanak, amivel hozzájárulnak az ökológiai lábnyom csökkentéséhez - tette hozzá Oláh Alexandra, a Jófogás marketingigazgatója











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!