|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Nyári slágertermékek az e-MAG szerint
KERESKEDELEM
eMag: Nyári slágertermékek az e-MAG szerint
2017-08-18 11:04 | Open Communications
Az eMAG.hu legfrissebb beszámolója szerint a nyári hónapokban a klímaberendezések és a televíziók, szeptember közeledtével pedig az iskolaszerek a legkelendőbbek. Az eMAG tavaly június-júliusi időszakhoz képest jelentős, több mint 70 százalékos forgalomnövekedéséhez a nyári időjárás, a hazai sportesemények és a kereskedelmi akciók is hozzájárultak. Augusztusban pedig kiemelt figyelmet kapnak az iskolaszerek, tanszerek és a laptopok is. Ezt támasztja alá, hogy az eMAG adatai szerint a szülők egy része már július közepétől érdeklődik a tanévkezdéshez szükséges termékek iránt. Ha nyár, akkor klíma! Hagyományosan a nyár slágertermékei közé tartoznak a légkondicionáló berendezések. Ezen termékek iránti kereslet az eMAG.hu által regisztrált adatok szerint májustól folyamatosan növekedett és június-júliusra tetőzött. 2016 hasonló időszakához képest júniusban 80 százalékkal nőtt a klímaértékesítés az emag.hu-n. Júliusban a tavalyihoz képest még ennél is nagyobb arányban, 150 százalékot meghaladóan emelkedett a klímamegrendelések értéke, amit a vásárlói akciók is elősegítettek. Az eladott darabszám tekintetében a légkondicionáló eszközök a nyári hónapokban felkerültek a TOP 10-es listára. Töretlenül az élbolyban a televízió Bár a televízió az év más időszakaiban is népszerű terméknek számít, az eMAG -a sporteseményeknek is köszönhetően - júniusról júliusra, forgalmi értéket tekintve 10 százalékos növekedést tapasztalt a kategóriában. Iskolakezdésre fel! Ami a tanévkezdést illeti, a nyár közepén a tíz legtöbbet keresett kifejezés között már szerepel a tolltartó és az az iskolatáska, illetve a korábbi hónapokhoz képest júliusban már a laptopokra is többen keresnek rá. Ebben az időszakban az érdeklődők jellemzően inkább felmérik a webáruház kínálatát, az iskolaszerek, tanszerek tényleges megrendelése augusztusra marad. Hunyady László, az eMAG marketing igazgatója elmondta: "A nyári időszak slágertermékei esetében is célunk, hogy a vásárlók a lehető legszélesebb termékkínálattal találkozzanak, az elérhetőbb árú készülékektől egészen a prémium kategóriát képviselő modellekig, amelyek esetében, 300 ezer forint értékhatár felett 4 év garanciát is biztosítunk. Emellett törekszünk arra, hogy a megrendelt termékek minél hamarabb megérkezzenek a fogyasztókhoz a forróság ideje alatt is."
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
visszajelzés | mérnök | táplálékkiegészítő | vállalkozás | marketing | szülési szabadság | home office | takarítás | Euromoney | napelempark | kutya | BMW | frissdiplomás | kávéfőző | szilva | Mol | E.ON | BYD | CIB Bank | ebédházhozszállító | állásjelentkezés | Románia | Profession.hu | álláskeresés
|
PARTNEREINK
|