SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Stabil növekedés a UPC-nél


UPC: Stabil növekedés a UPC-nél
2017-08-09 19:01 | PRO Kommunikációs Kft.



Kiemelkedő, 11,4%-os árbevétel növekedést ért el 2017 második negyedévében a UPC Magyarország, a világ legnagyobb kábelkommunikációs- és multimédia vállalatának, a Liberty Globalnak a hazai leányvállalata.

Az ügyfélelégedettség növelését szolgáló befektetéseknek, az erőteljes hálózati fejlesztéseknek, valamint a jól teljesítő mobil és üzleti szolgáltatásoknak köszönhetően az előfizetések összesített száma - valamennyi vezetékes és mobil szolgáltatást is beleértve - elérte az 1,989,000-ret, amely 6,7%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

2017 második negyedévének legfontosabb eredményei:
 
  • A lakossági és üzleti ügyfelek száma megközelíti a 836 ezret, ami 11,000-res növekedést jelent 2017. március és június között
  • A szélessávú internet előfizetések száma 40 500-zal növekedett és így elérte a 645 300-at, míg a digitális TV előfizetések száma 673 100, ami 17 000 új előfizetőt jelent az előző év azonos időszakához képest
  • A mobil előfizetések száma június végére megközelítette a 75 ezret
  • A magyarországi szolgáltatók közül a UPC-nél érhetik el elsőként az ügyfelek a Digitális Jólét Alapcsomagot
  • Országszerte több mint 1 748 000 háztartásban elérhetőek a UPC szolgáltatásai.


Az előfizetések száma 2017 második negyedévében is növekedett:
 
  • TV: 673 100 (+17 000 új előfizetés az előző év azonos időszakához képest),
  • Internet: 645 300 (+40 500 új előfizetés az előző év azonos időszakához képest),
  • Telefon: 595 800 (+39 500 új előfizetés az előző év azonos időszakához képest),
  • Mobil: 74 700 (+27 300 új előfizetés az előző év azonos időszakához képest).


Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és Románia vezérigazgatója:

"Folyamatosan és elkötelezetten dolgozunk azért, hogy napról napra többen élvezhessék vállalatunk szolgáltatásait Magyarországon. Ezek a befektetések nem csupán jelenlétünket erősítik, de óriási hatást gyakorolnak ügyfeleink és az ország gazdasági fejlődésére és jólétére egyaránt. A UPC világos növekedési stratégiával rendelkezik a magyar piacon. Továbbra is bővítjük újgenerációs hálózatainkat, és az ügyfelek igényei előtt járó szolgáltatásokkal értéket teremtünk. Minden erőforrásunkat annak szolgálatába állítjuk, hogy integrált szolgáltatóként megerősítsük piaci pozíciónkat."

Kiemelkedő árbevétel-növekedés

A telekommunikációs piacon kiemelkedően jó, mintegy 11,4%-os árbevétel-növekedést ért el a UPC 2016 második negyedévének eredményeihez viszonyítva. A meggyőző teljesítmény mögött az új, illetve a felvásárlások által bővített körzetekben történő dinamikus hálózatfejlesztési aktivitások állnak. A UPC folytatta a korszerű RFoG technológiára építő hálózatfejlesztési tevékenységét a monori régióban: itt az első fázis lezárásával összesen mintegy 13 000 háztartásban, míg a NET TV ügyfeleinek átvételével további többezer háztartásban tette elérhetővé innovatív szolg áltatásait. 2017 júniusára országszerte több mint 1 748 000 háztartásban elérhetőek a UPC szolgáltatásai, a lakossági és üzleti ügyfelek száma pedig megközelíti a 836 ezret, amely 11 ezres növekedést jelent a 2017. márciusi adatokhoz viszonyítva.

Az előfizetések száma 6,7%-kal nőtt

2017. második negyedévében közel 44 000 új előfizetővel gazdagodott a társaság, az előfizetések összesített száma - valamennyi vezetékes és mobil szolgáltatást is beleértve - pedig 1 989 000-re nőtt, amely 6,7%-os növekedést jelent a 2016. júniusi eredményekhez képest. A szélessávú internet előfizetések száma elérte a 645 300-at, amely 40 500-zal haladja meg az egy évvel korábbi értéket. Az analóg és digitális televíziós előfizetések száma szintén dinamikus növekedést mutat, a 2016. júniusi eredményekhez képest 17 000 új előfizető választotta a UPC szolgáltatásait, így 2017. június 30-ra összesen 673 000-re nőtt a televíziós előfizetések száma. A telefonos szolgáltatások szintén jól teljesítettek: a vezetékes telefon előfizetések száma 39 500-zal nőtt 2016. június 30. óta, így 2017 második negyedévének végére elérte az 596 000-et, míg a mobil szolgáltatások előfizetői tábora 74 700-ra bővült, ami 27 300-zal több, mint a 2016. június végi eredmény.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!