SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Elemlámpa az adományozás új formája


Magyar Vöröskereszt: Elemlámpa az adományozás új formája
2017-07-03 21:09 | WELL PR Agency



A Magyar Vöröskereszt sajátmárkás termékeket dobott piacra és ezzel az adományozás új formáját kínálja a fogyasztóknak.

A kereskedelmi tevékenység fő célja az, hogy a szervezet az üzleti terv alapján előre tervezhető és szabadon felhasználható erőforráshoz jusson hozzá, amivel azokat a tevékenységi területeket is tudják támogatni, amelyek kevésbé népszerűk az adományozók körében.

A tavaly tavasszal megjelent "Látható támogatás" szlogenű vöröskeresztes fej- és zseblámpák sikere igazolta a vállalkozás létjogosultságát, hiszen a 2016-ra kitűzött 2 milliós árbevételt az eredeti cél negyedével sikerült megnövelni. A még továbbra is kapható zseblámpák értékesítésébe a nyári csúcsszezonra tekintettel a Media Markt és EMOS üzletek mellett az Euronics is bekapcsolódik, ahol júliustól kezdve három hónapig lesznek elérhetők a táborozáshoz, nyaraláshoz, kempingezéshez nélkülözhetetlen eszközök.

Az Euronics számára, mint magyar tulajdonú vállalatként, mindig kiemelten fontos volt, hogy példát mutasson társadalmi szerepvállalásával is. "Mindig arra törekszünk, hogy segítsük azokat a gyermekeket, családokat vagy intézményeket, akik valamilyen okból kifolyólag a társadalom perifériájára szorultak" - mondta Dr. Fazekas Péter, tulajdonos. "Célunk az, hogy figyelemfelkeltő, edukációs és támogató aktivitásainkon keresztül valós hatást érjünk el, éppen ezért örömmel veszünk részt teljes hálózatunkkal a Magyar Vöröskereszt mostani akciójában is."

A vásárlók pusztán döntésükkel tudják támogatni a Magyar Vöröskereszt munkáját, hiszen nincs más dolguk, minthogy a márkák közül a szervezet jó minőségű sajátmárkás zseblámpáját válasszák. Minden értékesített lámpa 600 Ft-ot jelent a Magyar Vöröskeresztnek. Míg a lámpák a humanitárius szervezet katasztrófavédelmi tevékenységéhez kötődnek, addig októbertől újabb sajátmárkás műszaki cikkek várhatók, ezúttal a véradáshoz kapcsolódóan, elsősorban a 25-35 éves korosztály számára.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!