|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Eladási trend a MediaMarktSaturn-nál és a METRO Cash & Carry-né...
KERESKEDELEM
Metro: Eladási trend a MediaMarktSaturn-nál és a METRO Cash & Carry-nél
2017-07-03 20:05 | WELL PR Agency
Beigazolódni látszanak azok a várakozások, amelyek miatt az év elején a METRO Group két független vállalatra vált. Az eladások mértéke 0,3 %-kal nőtt a 2016/17-es év második negyedévében, különösen a MediaMarktSaturn mutatott erős teljesítményt 3,4 %-os növekedésével. A MediaMarkt és a Saturn márkák online értékesítései az összes országot tekintve 40%-kal nőttek, így a teljes értékesítés közel 12 %-át adják. Az értékesítésből származó bevételek mellett ugyanakkor a vállalatcsoport szerkezetátalakítása és az új befektetések az EBIT-et (kamat és nyereségadó-ráfordítások levonása előtti eredmény) a második negyedévben az előző évi 38 millió euróról 19 millió euróra csökkentették. A METRO Cash & Carry bejelentett értékesítése jelentős, 5,4 %-os növekedést mutatott, ami részben a Pro à Pro megszerzésének hatására alakult így. Ez hozzájárult a több mint 30 %-os növekedéséhez, ami az összes értékesítés 16,1 %-át teszi ki. A megszűnt tevékenységek EBIT értéke megháromszorozódott, 90 millió euróra nőtt, szemben az előző év azonos időszakában elért, 27 millió euróhoz képest, különösen az ingatlanokból származó jövedelem és a pozitív devizahatásnak köszönhetően. "A szállítási üzletággal új teljesítmény-rekordot értünk el és erős növekedést láthatunk az online értékesítésben is - mondta Olaf Koch, a METRO AG igazgatótanácsának elnöke. - A METRO Group szétválásával két erős, sikeres és stratégiailag koncentrált vállalatot tudhatunk magunkénak." Pieter Haas, a METRO AG igazgatótanácsának tagja és a szórakoztató elektronikai ágat új néven továbbvivő, CECONOMY AG vezérigazgatója így fogalmazott: "Továbbra is folytatni fogjuk a több csatornára és a szolgáltatásokra fókuszáló stratégiánkat. A MediaMarktSaturn alaptevékenységével továbbnöveltük a második negyedévben szerzett értékesítéseinket, valamint az év első felében a teljes piaci részesedésünket, továbbá jelentősen emeltük a MediaMarkt és a Saturn márkák online eladásait is."
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
P&G | Mol | home office | háztervezés | Pampers | Gáz | Rossmann | hajgyógyászat | DIGI | Légzésfigyelő pulzoximéter | Csorvási Gazdák | dekoráció | takarmány | munkáltató | pályakezdő | vállalkozás | pedagógus | Pakisztán | Máltai Szeretetszolgálat | Pesterzsébet | Skoda Auto | Jelenlét Ház | űrlap | elkóborolt kutyák
|
PARTNEREINK
|