SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Eladási trend a MediaMarktSaturn-nál és a METRO Cash & Carry-né...


Metro: Eladási trend a MediaMarktSaturn-nál és a METRO Cash & Carry-nél
2017-07-03 20:05 | WELL PR Agency



Beigazolódni látszanak azok a várakozások, amelyek miatt az év elején a METRO Group két független vállalatra vált.

Az eladások mértéke 0,3 %-kal nőtt a 2016/17-es év második negyedévében, különösen a MediaMarktSaturn mutatott erős teljesítményt 3,4 %-os növekedésével. A MediaMarkt és a Saturn márkák online értékesítései az összes országot tekintve 40%-kal nőttek, így a teljes értékesítés közel 12 %-át adják.  Az értékesítésből származó bevételek mellett ugyanakkor a vállalatcsoport szerkezetátalakítása és az új befektetések az EBIT-et (kamat és nyereségadó-ráfordítások levonása előtti eredmény) a második negyedévben az előző évi 38 millió euróról 19 millió euróra csökkentették.

A METRO Cash & Carry bejelentett értékesítése jelentős, 5,4 %-os növekedést mutatott, ami részben a Pro à Pro megszerzésének hatására alakult így. Ez hozzájárult a több mint 30 %-os növekedéséhez, ami az összes értékesítés 16,1 %-át teszi ki. A megszűnt tevékenységek EBIT értéke megháromszorozódott, 90 millió euróra nőtt, szemben az előző év azonos időszakában elért, 27 millió euróhoz képest, különösen az ingatlanokból származó jövedelem és a pozitív devizahatásnak köszönhetően.

"A szállítási üzletággal új teljesítmény-rekordot értünk el és erős növekedést láthatunk az online értékesítésben is - mondta Olaf Koch, a METRO AG igazgatótanácsának elnöke. - A METRO Group szétválásával két erős, sikeres és stratégiailag koncentrált vállalatot tudhatunk magunkénak."
Pieter Haas, a METRO AG igazgatótanácsának tagja és a szórakoztató elektronikai ágat új néven továbbvivő, CECONOMY AG vezérigazgatója így fogalmazott: "Továbbra is folytatni fogjuk a több csatornára és a szolgáltatásokra fókuszáló stratégiánkat. A MediaMarktSaturn alaptevékenységével továbbnöveltük a második negyedévben szerzett értékesítéseinket, valamint az év első felében a teljes piaci részesedésünket, továbbá jelentősen emeltük a MediaMarkt és a Saturn márkák online eladásait is."







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!