|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Kizárólag magyar dinnye a Lidl-ben
KERESKEDELEM
![]()
Lidl: Kizárólag magyar dinnye a Lidl-ben
2017-06-29 12:08 | Young & Partners
Kizárólag magyar dinnye érkezik a Lidl raktáraiba mostantól, egészen a hazai dinnyeszezon végéig. Az áruházlánc immár az ötödik szezonban részesíti előnyben a magyar termelőket. Évről évre nő a Lidl által értékesített, kiváló minőségű magyar dinnye mennyisége: a 2016-os szezonban összesen 8388 tonna dinnyét adott el a bel-és külpiacokon az áruházlánc, 20 százalékkal múlva felül az előző esztendő eredményét. A napokban kerül piacra a magyar görögdinnye. Szakértők szerint kiváló minőségű termés várható. Mától a szezon végéig kizárólag magyar dinnye érkezik a Lidl Magyarország raktáraiba. Az áruházlánc stratégiai célja, hogy előnyben részesítse a magyar termelők áruit, így is javítva a magyar dinnyeágazat helyzetét. A Lidl vásárlói pedig egyre jobban keresik a magyar termelők áruit: 2016-ban az előző évihez képest összességében 20 százalékkal értékesített több magyar dinnyét az áruházlánc. Az összesen eladott 8388 tonna gyümölcsből itthon 5788 tonna, a külpiacokon 2600 tonna fogyott. A 2015-ös szezonban összesen 7050 tonna dinnyét értékesített Magyarországon és külföldön a Lidl. A görögdinnye iránti kereslet közel 30 százalékkal nőtt, az igazi slágernek pedig a magszegény görögdinnye bizonyult a vásárlók körében: ebből a gyümölcsből egy év alatt 110 százalékkal értékesített többet az áruházlánc. "A Lidl Magyarország stratégiai megfontolásból a dinnyeszezonban évek óta 100 százalékban magyar beszállítókkal dolgozik, akiknek külpiacainkon is lehetőségük van áruik értékesítésére. Az áruházlánc számára kiemelten fontos a magyar dinnyetermelők támogatása, akik a fogyasztói elvárásoknak megfelelve évről évre kiváló minőségű termékeket biztosítanak vásárlóinknak" - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A Lidl Magyarország 2013-ban indította el a Lidl a magyar beszállítókért programját, melynek célja a hazai beszállítói körének növelése, a magyar vállalkozások segítésén keresztül a magyar gazdaság támogatása. A beszállítói program sikere töretlen, jelenleg közel 400 hazai beszállítóval dolgozik együtt a vállalat. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
lemezhajlítás | tudás | Auchan | étterem | Játék | menstruáció | Rhoda Scott | telefontok | Magyar Vöröskereszt | táp | Iskolaszer | Varnus Xaver | pezsgő | álláskeresés | karácsony | macskák | K&H | fenntartható önkormányzat | kutyák | Virsli | fémipar | CV | társ | Okostelefon
![]() |
PARTNEREINK
|