|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Növekedést ért el az eMAG
E-BIZNISZ
eMag: Növekedést ért el az eMAG
2017-06-26 08:36 | Open Communications
A 2016-ban elért árbevétel növekedés alapján sikeres évet zárt a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu. Az internetes áruház kiemelkedő eredményéhez Marketplace partnerei is hozzájárultak, ezért a cég megalapította az eMAG E-xcellence Díjat, amit három kategóriában ítél oda a vásárlók szempontjából kimagasló teljesítményt nyújtó vállalkozásoknak. A hazai e-kereskedelem egyik kulcsszereplőjeként, a magyar piacon alig négy éve jelen lévő eMAG az elmúlt évben háromszoros növekedést ért el a piachoz képest. Ezzel, a leggyorsabban növekvő vállalatként, megtartotta második helyét a GKI Digital június közepén közzétett e-kereskedelmi TOP10-es listáján. A rendszeres akciók (Black Friday, Árak Forradalma) népszerűsége, a műszaki cikkek értékesítésének növelése, az átlagos kosárérték emelkedése, valamint a mindennapi fogyasztási cikkek iránti fokozott érdeklődés mellett, a siker a Marketplace (piactér) platformnak is köszönhető, amellyel az eMAG a magyar piacon egyedülálló mélységű és szélességű termékportfóliót biztosít. "Folyamatosan nyomon követjük a hazai piacot és a nemzetközi trendeket, hiszen célunk a vásárlók és igényeik megértése. Ennek érdekében, az elmúlt évek során folyamatosan fejlesztettük piactér megoldásunkat, amely lehetőséget biztosít a hazai kis- és középvállalkozásoknak előnyt kovácsolni az eMAG márkaismertségéből és oldalának látogatottságából, hogy termékeiket és szolgáltatásaikat sikerrel értékesíthessék" - mondta el Catalin Dit, az eMAG ügyvezetője. A vállalat részint a piactér sikereként értékeli azt is, hogy a hazai webáruházak közt a jelenleg leglátogatottabb eMAG.hu oldalon, a nagyjából 1000 partnernek is köszönhetően 8500 márka és 600 ezer termék érhető el. A Marketplace partnerek által realizált rendelések száma pedig a 2015-ös adatokhoz képest megduplázódott 2016-ban, és a megrendelt termékek értéke is jelentősen nőtt az előző évihez viszonyítva. Továbbá, az oldallátogatók közel egyharmadát (30%) a Marketplace partnerek által kínált termékek érdekelték 2016-ban. Catalin Dit szerint az eMAG piactér szolgáltatóinak kulcsszerepe van a webáruház töretlen növekedésében, a vállalat ezért is szeretné díjjal elismerni partnerei erőfeszítéseit. Az eMAG E-xcellence Díjat a cég képviselői és az e-kereskedelem területének szakértői három kategóriában ítélik oda, így az elismerést a legkiválóbb szolgáltató, a legszínesebb termékkínálattal rendelkező, valamint a legdinamikusabban fejlődő Marketplace partnerek vehetik majd át szeptemberben.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
vállalkozás | home office | Profession.hu | ebédházhozszállító | táplálékkiegészítő | szilva | mérnök | álláskeresés | szülési szabadság | visszajelzés | Mol-csoport | frissdiplomás | BMW | Nemzeti Tőkeholding | Euromoney | marketing | CIB Bank | Mol | kutya | E.ON | takarítás | napelempark | Románia | állásjelentkezés
|
PARTNEREINK
|