SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Új kommunikációs kampány a 17. FINA Világbajnokságnak


: Új kommunikációs kampány a 17. FINA Világbajnokságnak
2017-06-20 10:05 |



A kampány középpontjában a világbajnokságon bemutatkozó hat vizes diszciplína (úszás, vízilabda, nyíltvízi úszás, szinkronúszás, műugrás és óriás-toronyugrás) bemutatása szerepel.

A most induló edukációs kampány célja, hogy a hazai és nemzetközi közönség megismerhesse Magyarország legnagyobb sporteseményének mind a hat sportágát, felkeltse a figyelmet a sportolók példamutató erőfeszítései iránt és aktivizálja a sportközönséget.

A kampányfilm alapgondolata, hogy a hat diszciplínát egy-egy legendás vízi teremtményen keresztüli párhuzammal mutassuk be. Olyan legendákkal, amelyek karakterükben nemzetközi nyelvet "beszélnek", és jól érthető hasonlóságot mutatnak az egyes sportágak jellemzőivel.

"A rendezői koncepció alapja, hogy a világbajnokság hat sportágát a hagyományos sportolókkal felvett és megkomponált imázsképekkel szemben egy szimbolikus közegbe helyezze. A megjelenített vízi állatok mindegyike olyan különleges kvalitással bír, amely példaértékű lehet a sportágak kiválóságai számára." - mondta Juhász Péter rendező.

A cápa, a vizek legfélelmetesebbje szimbolizálja az úszást; a tengerek vándora, a bálna pedig a nyíltvízi úszással parallel. Jellemző mozdulataiban vált a műugrás szimbólumává a delfin; míg az óriás-toronyugrásé az orka. A szinkronúszás jelképe a társas összehangoltság miatt a formációkba rendeződő halraj; a vízilabdáé pedig a blokkoló kézerdő okán a polip.

Az állatok egy utópisztikus, klasszicizáló stílusú, a vizes sportok tematikáját követő freskókkal díszített, misztikus térben kelnek életre.



Az állatszimbólumok sportágakkal történő azonosítását támogatja, hogy a terem különböző pontjain az elmúlt évtizedek legnagyobb sportolóiról és sikereikről fekete-fehér projekciók láthatók, amelyek reflektálnak a térben megelevenedő legendaszobrokra.

A szobrok megtervezésére Magyarország egyik legelismertebb, és nemzetközi hírnévvel rendelkező kortárs alkotóját, Szőke Gábor Miklós fel lett kérve.

"Izgalmasnak találtam a kampány alapötletét, ezért elfogadtam a felkérést. Mindig is érdekelt a víz mélységének állatvilága, a bennük rejlő erő és titokzatosság. A tervezés egy folyamatos kísérletezés eredménye volt. A vizes sportok analógiáját is figyelembe véve találtam ki az állatok karakterét, amelyet először 3D modell formájában terveztem meg: ők kelnek életre a filmben. Az állati testben megjelenő vízi legendák belső erejét különböző súlyú, méretű és megmunkáltságú anyagokkal játszva fogalmaztam meg. Minden állat teljesen más: egyes szobrokat a rusztikus, láncfűrésszel feldarabolt, mart, természetes felületek, súlyos, egyenként kézzel faragott keményfaelemek alkotják, melyek egy-egy szobron belül kapcsolódnak a fémmel, hatalmas hegesztett acéllemezekkel, indusztriális alkotóelemekkel. A vízi legendákban benne van az ősi erő, a rendkívüli teljesítmény és a technika, ami élvonalbeli sportolóinkat is jellemzi."- mondta Szőke Gábor Miklós.











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!