|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | El kell menni sörözni az ideális jelöltekkel?
KUTATÁS
Profession.hu: El kell menni sörözni az ideális jelöltekkel?
2017-06-06 08:33 | Noguchi
Az alapvetően passzív jelöltek iránti fokozódó munkáltatói verseny olyan iparágakat is kihívások elé állít, ahol korábban ismeretlen volt a munkaerőhiány. Egyre több cég fordul toborzási szolgáltató cégekhez, amelyeknek a szerepe is összetettebbé válik a toborzási folyamatokban. Egy ideális jelölt felvételéhez online és offline is kreatívan kell megtalálni a megfelelő új csatornákat. Az elmúlt 5 év munkaerő-piaci változásai a Profession Services szolgáltatásait is alapjaiban átrendezték. Az előszűréshez kötődő feladatokról az értékes jelöltek felkutatására és elérésére tolódott át a hangsúly, miközben a csatornák összetétele és működése is megváltozott. Az eredetileg 5 munkatársból álló csapat áprilisban 12 fősre nőtt, az egyes iparágak pedig saját szakértőt kaptak. Alternatív csatornák és nyitottság kell a passzív jelöltekhez "Át kellett gondolnunk, hogy 2017-ben a toborzásnak hol kell elkezdődnie és meddig kell tartania. A válaszokat a profession.hu rendszerében elérhető elképesztő mértékű adat és a partnereinkkel közös workshopjaink adták meg. Arra jutottunk, hogy az employer brandingre és a teljes candidate experience-re kész koncepcióval kell rendelkeznünk, ha a hiányszakmáknál is eredményeket szeretnénk garantálni. A partnereinknél gyakran egészen az alapokig kell átvilágítanunk az adottságokat és a helyes döntések meghozatalához a legfontosabb iparági és munkaerő-piaci információkat is mi adjuk át. Az eszközök terén a közösségi médiát és az informális eseményeket kellett a fókuszba tennünk. A szakértőinknek mára természetes lett, hogy egy informatikussal például egy közös sörözés lehet a siker kulcsa" - mondta Szigeti Nikoletta, a Profession Services új vezetője. Több iparág is most találkozik először az új munkaerő-piaci trendekkel Az alapvetően kínálati piac és a munkavállalók passzivitása megköveteli a toborzási folyamatok teljes felülvizsgálatát. A toborzási szolgáltatónak sok esetben már az employer brandingben, a meghirdetett pozíciók kialakításában, az elvárások meghatározásában, vagy a felvételi folyamatok átalakításában is segítséget kell nyújtania. A megfelelő jelölteket alternatív módokon, többek között a közösségi médiában és informális eseményeken kell megszólítani. Gyakorlati segítség kell a candidate experience kialakításában A munkáltatók közötti kiélezett verseny ráadásul szükségessé teszi, hogy a munkáltató neve az első perctől jól csengjen, és hogy a candidate experience minden lépésben a lehető legjobb legyen. Ehhez már elvárás, hogy a toborzási szolgáltató adja a lényeges információkat. Az apró fogások mellett - például hogy a jelentkezők már az első levélben megtervezhetik az útjukat az interjúra, megnézhetik az éttermeket, kávézókat a jövőbeni munkahelyük közelében, vagy márkázott kis csomagot is kapnak a cégtől - a tanácsadó és a megrendelő közötti folyamatos egyeztetés, valamint a potenciális munkavállalóktól érkező visszajelzések strukturált gyűjtése és elemzése is elengedhetetlen.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
terasz | dekoráció | lámpa | informatikai eszközök | Airbnb | motor | család | sport | Olaszország | emeletes ágy | grill | textíliák | gyerekszoba | jégkorong | Fóliázás | Bridgestone Tatabánya | lakáskiadás | játékpiac | építőipar | méz | olasz divat | coaching | elektromos kerékpár | E.ON
|
PARTNEREINK
|