SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | Új termék a Ságatól


Sága Foods Zrt.: Új termék a Ságatól
Országos | 2017-05-30 12:00 | B&D ComMedia Kft.



A hazai húsipari piac egyik szereplője, a sárvári Sága Foods Zrt. az elmúlt években lezajlott struktúraváltással a Sága-brandet elsősorban a magasabb minőségi kategóriába tartozó termékekre alapozza.

A Sága fő termékcsaládja, a Füstli, 17 évvel ezelőtti piaci megjelenése óta az egyik legkedveltebb virsli-márka Magyarországon. A Füstli márkanév sikerét alapul véve a közkedvelt pulykapárizsit is ellátják egy új márkanévvel: a legjobb Sága párizsikat mostantól Füstlizernek hívják.

A vállalat 2016-ban is sikeres évet tudhat maga mögött; az értékesítésből származó nettó árbevétel 8,856 milliárd forint volt, az üzemi eredménye pedig 2015-höz képest közel másfélszeresére, 238 millió forintra nőtt. Ismét emelkedett a forgalmuk a legismertebb termékcsaládoknak - a virsliknek (pl. Füstli), a párizsiknak, a sonkáknak (pl. Selyemsonkák) -, valamint a 2015-ben piacra dobott poharas minivirslinek, a Snacki & GO!-nak, és a 2016-ban életre hívott prémium minőségű, új Royal sonka termékcsalád pulyka- és csirkemell sonkáinak.

A 2017-es, kb. 600 millió forintos fejlesztési tervek között szerepel a snackféleségek csomagolásának automatizálása, illetve a sonka-előállítás megújítása. A sonkák gyártásának teljes technológiai fejlesztésével a Nyugat-Európában ismert minőséget kívánják elérni.

"A piac telített, ezért ki kell emelkednünk a "tömegből", kellenek az olyan sikertermékek, mint a Füstli, a Selyemsonka, a gyermeknek szánt Fini Mini. Ezeket már évek óta szeretik a fogyasztók, de egy olyan sikeres cégnek, mint a Sága, újdonságokkal is válaszolni kell a változó vásárlói igényekre. Ha a már bevált készítményeink minőségével elégedettek a vásárlóink, akkor szívesen kipróbálják az újdonságokat is, amiből az idén is lesz néhány" - összegez Keleti Zsolt vezérigazgató.

A Sága friss, saját kutatása szerint is egyre tudatosabbak vagyunk amikor arról kell döntenünk, hogy mit tegyünk a kosarunkba. A termékek csomagolásán leginkább az összetételt és a hústartalmat ellenőrizzük. A vásárlók szerint a Sága az ismert márkák közé tartozik, magas minőséget képvisel, és finom, ízletes termékeket kínál.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Heineken | E.ON | Huawei | Lidl | OTP | Kaspersky | Tesco | Kaspersky Lab | eMAG | Telekom | NAV | Vodafone | Szallas.hu | Nébih | INA | UPC | Duna House | bmw | SPAR | MOL | Audi | Erste Bank | Opten | Scania