SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Új elnökségi tagok a DIMSZ-ben


DIMSZ: Új elnökségi tagok a DIMSZ-ben
2017-05-26 18:41 |



A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) 2017. május 24-én tartott rendes évi közgyűlésén új elnökségi tagok megválasztására került sor, mivel három tisztségviselő megbízatása lejárt.

A tagság egyhangú döntéssel ismét az elnökségbe delegálta Kovácsházy Dénest (Multicom), Táncsics Andrást (Magyar Posta), továbbá a pozícióért ezúttal nem induló Dely Gábor helyett új tisztségviselőként Fialka Krisztinát (ReachMedia).

A DIMSZ további elnökségi tagjai változatlanul Huszics György elnök (Crane), Hivatal Péter (Cellini) alelnök, Kiss Hajnalka (Magyar Telekom) és Viniczai András (Café Communications).

A szövetség 2017-ben főképp a piacfelmérés, szakmai képzések és tájékoztatás, továbbá a szervezeti együttműködések területére koncentrál. A DIMSZ kiemelt témaként kezeli a 2018. május 25-től minden EU tagállamban alkalmazandó új uniós adatvédelmi szabályozást (GDPR), a szövetség Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata előkészítő és tájékoztató munkát végez a témában. A kitűzött határidő előtt egy évvel, 2017. május 24-én visszaszámláló és hasznos tudnivalókat közlő weboldalt indítottak a gdpr.dimsz.hu címen, továbbá kerekasztal beszélgetést tartottak a felkészüléssel kapcsolatos praktikus tudnivalókról. A GDPR iránt érdeklődőknek továbbra is érdemes figyelemmel kísérni a DIMSZ által kiküldött híreket, tájékoztatókat, illetve a témában szervezett eseményeket.

Fókuszban az adatvezérelt marketing

A DIMSZ 2016-tól az adatvezérelt marketinget helyezte tevékenységének fókuszába. Ennek kapcsán hét, már működő tagozata mellett egy Adatvezérelt technológiák tagozatot is indított, továbbá megújította az arculatát.

A szövetség adatvezérelt marketing ágazatot felmérő DM Szenzor kutatását a B2B piac mellett immár a B2C területre is sikerült kiterjeszteni, illetve a DIMSZ továbbra is dm piaci adatokat szolgáltat a Reklámtortához. Ezen kívül számos edukatív, tájékoztató eseményt tart egyrészt saját szervezésben, másrészt összefogva más szakmai szervezetekkel. Részt vesz az európai szakmai szövetség (FEDMA - Federation of European Direct and Interactive Marketing) által a GDPR témájában folytatott unios egyeztetések előkészítésében, illetve közreműködik az ágazat világszervezete (GDMA - Global Allience of Data-Driven Marketing Associations) által szervezett nemzetközi kutatásokban.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!