SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | Először a Lidl a Balaton-átúszás névadó szponzora


Lidl: Először a Lidl a Balaton-átúszás névadó szponzora
2017-05-18 22:09 | Young & Partners



Idén is közel tízezer indulót várnak Magyarország ikonikus és bakancslistás nyári sporteseményére, a 35. Lidl Balaton-átúszásra.

Az előnevezés elindult (balaton-atuszas.hu), de a helyszíni nevezésre is lesz majd lehetőség. A program egyben az Olimpiai Ötpróbának is fontos állomása.

Idén első alkalommal jelenik meg a rendezvény névadó szponzoraként a Lidl Magyarország. A vállalat számára kiemelt jelentőséggel bír az egészséges életmód, melyről termék szortimentje, és társadalmi felelősségvállalás kereti között megvalósuló kezdeményezései tanúskodnak. Ezen törekvéseivel összhangban a Lidl is hozzájárul a sikeres felkészüléshez, hiszen Facebook és Instagram oldalán is különböző tippeket és érdekességeket találhatnak majd a kihívásra jelentkezők.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!