|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Henkel - Fenntarthatósági kampány
FELELŐSSÉG
Henkel: Henkel - Fenntarthatósági kampány
2017-05-09 22:04 |
A Henkel évtizedek óta azon dolgozik, hogy a környezettudatosságot, mint életformát ne csak a vállalaton belül, de a fogyasztók, vásárlók számára is "elérhetővé" tegye. A fenntarthatóság jegyében a Henkel 2016-ban egészen új szintre emelte termékei újrahasznosítását. A Rossmannal karöltve gyűjtést szerveztek, hogy a vásárlók bevonásával minél több üres Henkel termék flakonja összegyűljön. A műanyag dobozok azonban nem egy hulladéktelepre kerültek, hanem a felhalmozott mennyiségből újrahasznosított játszóteret épített a vállalat annak az iskolának, amelyik a legtöbb szavazatot kapta a vásárlóktól. Az akció sikeres volt, hiszen a Holofon Zrt 1.110 kg flakont vett át és hasznosított, így a több ezer Henkeles műanyag doboz csúszdaként, hintaként vagy mászókaként szolgálta a gyerekeket Kalocsán, hiszen a pályázatot a helyi Eperföldi Általános Iskola nyerte. Az iskola 1709 szavazattal utasította maga mögé a második helyezett intézményt, így toronymagasan nyerte a szavazást. A Henkel így idén is meghirdeti a "Zöldben játszani is jobb" játékát, ahol a tavalyi évhez hasonlóan országszerte 200 Rossmann üzletbe várják a kiürült Henkeles flakonokat, hogy egy kiválasztott oktatási intézmény értékes nyereményben részesüljön. Az intézmények most is - a tavalyihoz hasonlóan - a vásárlók szavazatai alapján részesülhetnek a nyereményekben. Mindezt úgy, hogy a Rossmann üzletekbe visszavitt flakonok után minden vásárló egy regisztrációs kuponnal szavazhat a kedvenc intézményére a www.megujulasereje.hu/rossmann oldalon. A "Zöldben játszani is jobb" kampány így elsősorban nem az intézményekhez, hanem a szülői közösségekhez, a fogyasztókhoz és a vásárlókhoz szól. 2017-ben a Magyarországon immáron 30 éves Henkellel, eggyel nő a tét: hiszen az 1 millió értékű - felújításra és fejlesztésre szánt - fődíjon felül 3 intézmény 100.000 Ft értékű sportszerutalványt, 30 intézmény pedig higiéniai csomagot nyer. Az intézmények a fődíjat az alábbiakra használhatják majd fel: játszótér építése, parkosítás, szelektív hulladékgyűjtés kialakítása, energiatakarékos nyílászárók, csapok, csaptelepek korszerűsítése, valamint nyári tábor szervezése egy erdei iskolába. Mivel az ökológiai lábnyomunk egyre csak növekszik, felelős FMCG-vállalatként kiemelten kezelik termékeik sorsát a felhasználás után is.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
takarítás | szülési szabadság | kutya | Euromoney | mérnök | ebédházhozszállító | állásjelentkezés | Mol-csoport | E.ON | táplálékkiegészítő | szilva | vállalkozás | visszajelzés | REGIO JÁTÉK | home office | CIB Bank | Profession.hu | marketing | napelempark | Mol | BMW | álláskeresés | Prima Primissima | frissdiplomás
|
PARTNEREINK
|