SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | A Coca-Cola közterületi márkakampányát indította el


Coca-Cola: A Coca-Cola közterületi márkakampányát indította el
2017-05-04 18:14 | Noguchi



Épülethálókról, poszterekről, plakátokról, buszmegállókról, citylightokról, és még számos más felületről néz vissza ránk mostantól a márka két új arca, Mihalik Enikő és Freddie.

A divatfotós megközelítést a főként Párizsban, Londonban, New Yorkban, és Milánóban dolgozó Byron Mollinedo hozta el a kampányba. Mihalik Enikő egy elegáns szórakozóhelyen szerepel a fényképeken az ikonikus Coca-Cola társaságában. "Nagykövet-partnere", Freddie pedig gitározás közben kortyol egyet, miközben lencsevégre kapták. A modellt és Fehérvári Gábor Alfrédot, a 2016-os Dal győztesét külön képeken láthatjuk majd a kampányban.

A Coca-Cola Magyarország idén, az év elején jelentette be, hogy egységesíti a Magyarországon forgalmazott Coca-Cola márkákat, így az eddig külön márkaként kezelt eredeti íz, a light és a zero már egységesen képviseli a Taste the feeling életérzést. Mostantól tehát az egységes Coca-Cola márka termékeit találhatjuk a polcokon, de természetesen továbbra is választhatunk az íz és a kalóriatartalom alapján.












TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!