|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pénzügy | Egyre többen veszik igénybe a K&H távbankot
PÉNZÜGY
K&H: Egyre többen veszik igénybe a K&H távbankot
2017-04-18 21:04 | LA Communications Tanácsadó Kft.
Tavaly 30 ezren intézték pénzügyeiket távbankárokkal a K&H-nál. Elsősorban a lakáshitel-, személyikölcsön-igénylésnél, valamint az online számlanyitásnál játszik főszerepet a távsegítség. A bankok egyre innovatívabb elektronikus szolgáltatásokkal jelennek meg a piacon, egyre nagyobb teret kap a mobilbankolás és az egyéb virtuális szolgáltatások használata. Ugyanakkor olyanok is akadnak, akik bár a személyes ügyintézést preferálják, sokszor még sincs idejük egy-egy bankfiókot felkeresni. Számukra nyújt megoldást a K&H távbankári szolgáltatása, amelyre folyamatosan növekvő ügyféligény mutatkozik. "A múlt évben már 30 ezer ügyfélnek segítettek a távbankárok telefonon vagy videós összeköttetésben. Az érintett ügyfelek elsősorban lakáshitel- és személyikölcsön-igényléshez kértek tanácsot. Emellett a múlt év sztárja az online számlanyitás volt" - mondta Rajna Gábor, a K&H banki értékesítési igazgatója. Az eddigi tapasztalatok szerint főként a nagyvárosokban élő ügyfelek vették igénybe a távbankári szolgáltatást, de egyre többen jelentkeznek kisebb településekről, akiknek hosszabb időbe telne egy-egy bankfiók felkeresése. A sokat utazó, vezető beosztású ügyfelek mellett a fiatalok is egyre gyakrabban lépnek kapcsolatba a K&H távbankáraival. Akár meglévő, akár új ügyfelek is használhatják a telefonos és videós távbankári szolgáltatást. "Otthonról, a kanapéról is el lehet intézni a legtöbb banki ügyet, gyakorlatilag házhoz vitt bankfiókról van szó" - tette hozzá Rajna Gábor. A távbankárokat tavasszal, iskolakezdéskor és karácsonykor kiemelkedően sokan keresik, heti bontásban pedig hétfőn van a csúcsforgalom. A szakember szerint akár 1-2 fióklátogatás is kiváltható a bank hitelkalkulátorain végzett számításokkal, valamint a távbankárok segítségével elvégzett hitelminősítéssel. "A hitelek iránt érdeklődő ügyfelek elsősorban a weboldalon keresztül jutnak el a távbankár-szolgáltatáshoz, ha visszahívást kérnek ugyanis honlapunkon, egyből a K&H távbankárai keresik meg őket. A befektetési lehetőségeket keresők azonban nem a telefonhívást, hanem a videókonferenciás lehetőséget preferálják: ilyen esetekben az ügyfelekkel történő beszélgetés többsége videókonferencia keretében történik, hiszen itt megosztott képernyők segítségével vizuálisan is szemléltetni tudják a munkatársak az elérhető hozamokat" - tette hozzá a szakember.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
napelempark | szilva | CIB Bank | marketing | mérnök | vállalkozás | Prima Primissima | állásjelentkezés | táplálékkiegészítő | Mol-csoport | visszajelzés | Profession.hu | takarítás | BMW | szülési szabadság | álláskeresés | Euromoney | home office | Mol | kutya | ebédházhozszállító | E.ON | frissdiplomás | REGIO JÁTÉK
|
PARTNEREINK
|