SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pénzügy | Egyre többen veszik igénybe a K&H távbankot


K&H: Egyre többen veszik igénybe a K&H távbankot
2017-04-18 21:04 | LA Communications Tanácsadó Kft.



Tavaly 30 ezren intézték pénzügyeiket távbankárokkal a K&H-nál. Elsősorban a lakáshitel-, személyikölcsön-igénylésnél, valamint az online számlanyitásnál játszik főszerepet a távsegítség.

A bankok egyre innovatívabb elektronikus szolgáltatásokkal jelennek meg a piacon, egyre nagyobb teret kap a mobilbankolás és az egyéb virtuális szolgáltatások használata. Ugyanakkor olyanok is akadnak, akik bár a személyes ügyintézést preferálják, sokszor még sincs idejük egy-egy bankfiókot felkeresni. Számukra nyújt megoldást a K&H távbankári szolgáltatása, amelyre folyamatosan növekvő ügyféligény mutatkozik.

"A múlt évben már 30 ezer ügyfélnek segítettek a távbankárok telefonon vagy videós összeköttetésben. Az érintett ügyfelek elsősorban lakáshitel- és személyikölcsön-igényléshez kértek tanácsot. Emellett a múlt év sztárja az online számlanyitás volt" - mondta Rajna Gábor, a K&H banki értékesítési igazgatója.

Az eddigi tapasztalatok szerint főként a nagyvárosokban élő ügyfelek vették igénybe a távbankári szolgáltatást, de egyre többen jelentkeznek kisebb településekről, akiknek hosszabb időbe telne egy-egy bankfiók felkeresése. A sokat utazó, vezető beosztású ügyfelek mellett a fiatalok is egyre gyakrabban lépnek kapcsolatba a K&H távbankáraival. Akár meglévő, akár új ügyfelek is használhatják a telefonos és videós távbankári szolgáltatást.

"Otthonról, a kanapéról is el lehet intézni a legtöbb banki ügyet, gyakorlatilag házhoz vitt bankfiókról van szó" - tette hozzá Rajna Gábor. A távbankárokat tavasszal, iskolakezdéskor és karácsonykor kiemelkedően sokan keresik, heti bontásban pedig hétfőn van a csúcsforgalom. A szakember szerint akár 1-2 fióklátogatás is kiváltható a bank hitelkalkulátorain végzett számításokkal, valamint a távbankárok segítségével elvégzett hitelminősítéssel.

"A hitelek iránt érdeklődő ügyfelek elsősorban a weboldalon keresztül jutnak el a távbankár-szolgáltatáshoz, ha visszahívást kérnek ugyanis honlapunkon, egyből a K&H távbankárai keresik meg őket. A befektetési lehetőségeket keresők azonban nem a telefonhívást, hanem a videókonferenciás lehetőséget preferálják: ilyen esetekben az ügyfelekkel történő beszélgetés többsége videókonferencia keretében történik, hiszen itt megosztott képernyők segítségével vizuálisan is szemléltetni tudják a munkatársak az elérhető hozamokat" - tette hozzá a szakember.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!