|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | A DEICHMANN CIPŐ 2016-ban is növelte forgalmát
KERESKEDELEM
![]()
Deichmann: A DEICHMANN CIPŐ 2016-ban is növelte forgalmát
2017-04-13 17:17 | Mediator Group Kft.
A DEICHMANN CIPŐ 2016-ban ismételten jelentős forgalomnövekedést könyvelhetett el. A forgalom 40,34 milliárd forint volt (előző év: 38,27 milliárd forint). A tavalyi évhez képest ez több, mint öt százalékos emelkedést jelent. "Nagyon elégedettek vagyunk ezzel az eredménnyel. 2006 óta sikerül megőriznünk piacvezető pozíciónkat Magyarországon, mivel következetesen vásárlóink igényeihez igazodunk" - mondja Czeczeli Tamás, a DEICHMANN CIPŐ ügyvezetője. A DEICHMANN CIPŐ a tavalyi évhez hasonlóan közel öt millió pár cipőt adott el üzleteiben és az online shopban. Matematikailag nézve tehát minden második magyar ember DEICHMANN cipőt hord. A vállalatnak 2016-ban országszerte 113 üzlete volt, néggyel több, mint az előző évben, és 960 munkatársat foglalkoztatott. "Idén is tovább invesztálunk Magyarországon, üzlethálózatunkat tovább építjük és modernizáljuk" - mondja Czeczeli. "Idén további új üzletek nyitását tervezzük, illetve 7 üzletet átépítünk." "Következetesen követjük omnichannel koncepciónkat, hogy vásárlóink bárhol és bármikor igénybe vehessék kényelmes szolgáltatásainkat" - mondja Czeczeli. "Vásárlóink számára fontos, hogy mindig és egyszerűen válthassanak az online és offline vásárlás között és minden értékesítési csatornán kapcsolatba léphessenek velünk. A fogyasztók nem értékesítési csatornákban gondolkodnak, hanem a márkákban." A DEICHMANN számára a társadalmi szerepvállalás is nagyon fontos A rászorulók segítése a DEICHMANN vállalati filozófia fontos része. Sok más projekt mellett a DEICHMANN CIPŐ 2016-ban támogatott egy gyerekeknek szóló segélyprogramot is, és adományával gondoskodott arról, hogy a 2012-ben életre hívott projekt tovább működhessen. A közösségi ház Gyöngyösmelléken, Magyarország déli részén a gyerekek és fiatalok találkozó helye. A ház a régióban élő emberek számára rendezvényeket szervez, különböző formában segítséget nyújt, segíti a tanulásban és szabadidős programokat kínál, sőt orvosi segítséget és egészségügyi vizsgálatokat is biztosít. A létesítményben az emberek új reményt és perspektívát kapnak az életükhöz. A DEICHMANN CIPŐ a DEICHMANN SE leányvállalata. Piacvezető a német és európai cipőkereskedelemben. A DEICHMANN csoport a tavalyi évben 23 európai országban és az USA-ban 5,6 milliárd euró bruttó (4,8 milliárd euró nettó) forgalmat ért el. Az új üzletek forgalmát leszámítva a forgalmi plusz 5,6 százalék volt. 2016-ban a vállalatcsoport 173 millió pár cipőt adott el üzleteiben és az online shopokban. 2016-ban a csoportnak világszerte összesen 3857 üzlete volt és 38.252 munkatársat foglalkoztatott. A vállalat 2016-ban közel 1000 új munkahelyet teremtett. 2017-ben a vállalatcsoport megnyitja első üzleteit Franciaországban és Belgiumban is. Ezen kívül tovább bővíti már meglévő üzletláncait, a fejlődés fókuszában a minőségi növekedés áll. Az idei évre a csoport nemzetközi szinten 262 új üzlet nyitását tervezi. Csoportszinten további 185 üzlet kerül modernizálásra. Ebben az évben a DEICHMANN összesen kb. 232 millió eurót fog invesztálni a nemzetközi infrastruktúrába. A digitális expanzió is folytatódik. A csoport nemzetközi szinten jelenleg 29 saját online shopban és négy online piactéren értékesíti termékeit. 2017-ben további e-shopok nyitása és az ezzel együtt járó szolgáltatások bevezetése is tervben van. A DEICHMANN új reklámarccal startolt a tavaszi-nyári szezonban. A brit énekesnő, Ellie Goulding most dobta piacra első, DEICHMANN-nal közös cipőkollekcióját, amelyet Londonban az egész európai piac számára bemutatott. Sneakerek, ethno szandálok, magas sarkú, wedge, espadrille és mule modellek - az "Ellie Goulding for DEICHMANN" kollekció darabjai mind a mottó szerint: "Rock your Look". Tarka színek, extravagáns szabások, egyedi díszítések, rockos szegecsek adják a stílushoz azt a bizonyos pluszt. A kollekció a DEICHMANN csoport összesen 21 európai országának üzleteiben és online shopjaiban kapható. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
elnök | alkoholfogyasztás | OPUS TIGÁZ | Diageo | Oroszország | Széchenyi István Egyetem | Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér | külföldi vendégforgalom | Vetőmag Szövetség | Budapest Airport | Magyar Turisztikai Ügynökség | Greenpeace | Gyereknap | KRQ | TikTok | balatoni turisztikai szezon | autódiagnosztika | Shell | Hans Zimmer | SPAR | autószerviz | párizsi Pompidou Központ | Mol | NI
![]() |
PARTNEREINK
|