SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Promóció a Budapest Airport és Heinemann Duty Free együttműködés...


Budapest Airport Zrt.: Promóció a Budapest Airport és Heinemann Duty Free együttműködésben
2017-04-04 06:39 |



A Budapest Airport és Heinemann Duty Free együttműködésben zajló hármas promóció idén először egy nemzetközi márkával, a Jim Beam whiskey-k gyártójával, a Beam Suntory-val indul.

Évek óta a Trinity promóció talán az egyik legjobb hazai példa a sikeres együttműködésre, amiben három partner, a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free, valamint egy, a promócióban résztvevő brand kapcsolódik.

Az eddigi alkalmakkor számos olyan ismert, kiváló minőségű magyar márka jelent meg Trinity színpadán, amely méltán képviseli a hazai piac legjobb termékeit a nemzetközi utazóközönség előtt. Ezek a promóciók olyan prémium kategóriás vagy hungaricumnak számító termékek népszerűsítését tűzték ki célul, mint például a Zwack Unicum, a Pick szalámi, Tokaj és Villány borászati régiójának kiválóságai, vagy a boldogkőváraljai Bestillo Pálinkaház termékei. 2017 márciusában a Budapest Airport promóció-sorozatának történetében első alkalommal került sor egy nagy nemzetközi márkával való együttműködésre.

A Jim Beam whiskey-k gyártója, a Beam Suntory a világ harmadik legnagyobb prémium szeszgyára, amely a világelső Bourbon és Japán whiskey-k gyártójaként van jelen a piacon. A Budapest Airporttal és a Heinemann Duty Free-vel közös promóciójában is a Bourbonoké a főszerep: a Bourbon Legends kollekció a cég fő képviselőjeként azt ígéri, hogy széles választékában mindenki megtalálja a számára megfelelőt, legyen az akár klasszikus Kentucky vagy egy egyedi keverék.

A kollekció legjobbjait abban az ideiglenesen felállított bárban kóstolhatják meg az utasok, amely kifejezetten a promóció alkalmából nyílt a SkyCourtban. A stand egy nyitott bár koncepcióját tükrözi: az érdeklődők kényelmes bárszékeken helyet foglalva próbálhatják ki a Jim Beam Bourbonjait, mialatt a hostessektől mindent megtudhatnak a kínált italokról.

A külföldi márka részvétele már önmagában egy új, nagyon ígéretes lehetőség és jól mutatja, hogy a Trinity promóció eredményei nemzetközi szinten is megállják a helyüket. De nem csak ebben mutatkozik meg a szintlépés: a promóció jelenlétét a digitális médiában a BUD összes reklámfelületének értékesítési jogát birtokló IAAC (International Airport Advertising Corporation) erősíti.

Csak az idei évben még további tizenhárom Trinity együttműködést tervez a repülőtér, amely várhatóan kiterjed az olyan magyar márkák népszerűsítésére is, mint a Bock Estate Wine és a Royal Tokaji Winery. Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelmi és reklámozási vezetője elmondta: "2017-ben a retail növekedés mértéke várhatóan még az utasszám-növekedés mértékét is felülmúlja. Az előző évben voltak olyan Trinity retail partnereink akik, ötszörös forgalomnövekedésről számoltak be - ezt a páratlan sikert szeretnénk megismételni a promóció-sorozatunkban résztvevő márkák esetében."

A 2015-ös év is hasonlóan sikeres volt: a Royal Tokaji trinity promóció jelölést kapott "partnership of the year" kategóriában a kereskedelmi szakma legrangosabb szemléjén, a Frontier Awards-on, ahol egyébként olyan repülőterek mellett szerepelhetett a Budapest Airport, mint Dubai vagy London Heathrow. A Budapest Airport által szervezett promóciók nemcsak kereskedelmi szempontból jövedelmezők: a sokszínűségükkel hozzájárulnak a SkyCourt pezsgéséhez, növelve az utasélményt, így a kikapcsolódás már a budapesti repülőtéren kezdetét veszi.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!