SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | Az Arconic bejelentette több évre szóló megállapodását a Toyotával


Arconic: Az Arconic bejelentette több évre szóló megállapodását a Toyotával
2017-03-31 12:32 | Grayling



A megállapodás keretében az Arconic kizárólagosan szállít alumíniumlemezeket a Toyota Lexus RX típusú modelljeihez.

Az Arconic, a globális technológia, az egyedi tervezés és a fejlett gyártási eljárások terén piacvezető vállalat bejelentette, hogy többéves beszállítói együttműködését kötött a Toyota észak-amerikai részlegével. A megállapodás keretében az Arconic szállítja az alumíniumlemezeket a Toyota minden új Lexus RX modelljéhez. A jármű tavaly debütált és vált a Toyota első olyan járművévé Észak-Amerikában, amelyhez külső alumíniumpaneleket használnak.

"A fogyasztók igényeit figyelembe véve, az autógyártók világszerte az alumínium felé fordulnak annak érdekében, hogy erősebb, ellenállóbb és nagyobb teljesítményű járműveket tudjanak építeni" - mondta Mark Vrablec, az Arconic Repülőgép- és Autóipari termékek részlegének elnöke. "Amerikában a legkelendőbb autók többségénél már átálltak az alumínium használatára a jobb teljesítmény, a hatékonyabb üzemanyag-felhasználás, a nagyobb vontatási és szállítási kapacitás, valamint a megnövelt biztonságossági eredmények érdekében. Ez a trend a jövőben is folytatódik majd, így büszkék vagyunk a Toyotával való együttműködésünkre."

A megállapodással az Arconic lett a Toyota kizárólagos alumíniumlemez-beszállítója a Lexus RX modellek esetében, amit a fogyasztói vélemények alapján a legjobb luxus kategóriás városi terepjárónak kiáltottak ki 2016-ban.

Az Arconic és a Toyota közötti megállapodás az autóiparban erős szakértelemmel és gyártói kapacitással bíró Arconic Globális Hengerelt termékek üzletágát érinti. Az Arconic a davenporti (Iowa állam) és a danville-i (Illinois állam) gyáraiból fogja a Toyota alumíniumpanel igényeit kielégíteni.

Az Arconic elsőrangú partnere a gyors növekedésű autóipari piacnak a davenporti üzemével és az Alcoa tennessee-i üzemével és az olyan áttörést jelentő technológiáival, mint a Texas állambeli San Antonio üzemben alkalmazott Arconic Micromill eljárás.

A cég becslései szerint az autóipari lemezekből származó bevétele a 2010-es 76 millió dollárról mintegy 1,3 milliárd dollárra nő 2018-ban. Továbbá, az Arconic teljes autóipari portfolióját figyelembe véve, a vállalat bevételei 98%-ban olyan termékekből fognak származni, melyek saját szegmensükön belül piacvezetőként határozhatóak meg.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Vodafone | Euronics | Duna House | Huawei | Scania | OTP | wifi | ALDI | Nielsen | Spar | INA | Audi | Nebih | Opten | Richter | METU | BMW | Generali | MOL | Telekom | Szallas.hu | Tesco | Lidl | Kaspersky Lab