SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Statisztika | Lassult az amerikai fogyasztói áremelkedés februárban


MTI: Lassult az amerikai fogyasztói áremelkedés februárban
2017-03-24 19:31 |



Lassult az amerikai fogyasztói árnövekedés üteme februárban, amikor többet kellett fizetni a ruházati termékekért és emelkedett az ingatlanok bérleti díja, ugyanakkor csökkent az autók és a benzin ára.

Az amerikai munkaügyi minisztérium szerdán azt közölte, hogy a havi szintű fogyasztói áremelkedés 0,1 százalékra lassult februárban a januári 0,6 százalékról.

Az éves szintű infláció 2,7 százalék volt, a januári 2,5 százalék után.

Az élelmiszer- és energiaárak nélkül kalkulált maginfláció 0,2 százalék volt havi bázison februárban a januári 0,3 százalék után. Az éves maginfláció 2,2 százalékot tett ki a januári 2,3 százalékot követően.

Az amerikai jegybank szerepét betöltő Fed inflációs célja 2 százalék.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




OTP | Kaspersky | MOL | Lidl | Opten | INA | SPAR | Erste Bank | Huawei | Tesco | Heineken | Duna House | Scania | Audi | bmw | Telekom | UPC | Vodafone | Szallas.hu | eMAG | Kaspersky Lab | NAV | Nébih | E.ON