SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Értékteremtés a digitális és online világban


Media Hungary: Értékteremtés a digitális és online világban
2017-02-13 18:10 | Emerald Public Relations



Idén márciusban ötödik alkalommal rendezik meg az Evolution konferenciát, melynek fő témája a digitális és online térben található eszközök értékteremtő hatása.

Szó lesz többek között a közösségi médiában uralkodó trendekről, a performance hirdetésekről, az online videókról, a kreativitásról, a neuromarketing és native hirdetések kapcsolatáról, de bemutatkozik a Digitális Jólét Program is.

Az Evolution Konferencia Magyarország egyik meghatározó kommunikációs és üzleti rendezvénye, amelyet idén március 1-2-án tartanak. Az idei konferenciára a szervezők 1200 résztvevőt várnak. A rendezvény a digitális, online világban található eszközök értékteremtő hatására fókuszál, szlogenje az "Értékek viadala". A konferenciát Deutsch Tamás a Digitális Jólét Program összehangolásáért és megvalósításáért felelős miniszterelnöki biztos nyitja meg, és már-már a hagyományokhoz híven a Magyar Reklám Szövetség és társ- szervezetei itt mutatják be a 2016-os reklámköltéseket, és vitatják meg az idei évre vonatkozó tendenciákat. "Az Evolution konferencia célja, hogy a jó időben tett jó helyzetfelismeréssel, az újdonságokra való nyitott és objektív hozzáállással mutassa be a lehető legtöbb üzleti megoldást, a hirdetések világát és a digitalizáció folyamatait." - mondta Csermely Ákos, az Evolution Hungary tulajdonosa.

Idén összesen kilenc különböző témában és párhuzamosan öt teremben lehet majd előadásokat, esettanulmányokat hallgatni 9-től 19:30-ig. Az első nap a közösségi média, performance hirdetések, az online videók, a kreativizmus és a digitális jóléti program lesz terítéken. A közösségi média témában szó lesz többek között a személyes márkaépítésről, az itt uralkodó hirdetési trendekrő, és a közösségi média felületeken történő krízisek kezeléséről. A performance - programmatic hirdetések témában többek között szó lesz arról, hogy a kreatív tevékenységet mennyire kell mérnöki munkának tekinteni és hogy a reklámköltést már nem költségként hanem befektetésként kell értékelni. Az online videó manapság az egyik legnézettebb és legnépszerűbb tartalom, amit fogyasztunk, a rendezvényen bemutatják az eszközben rejlő potenciális lehetőségeket. A kreativizmus, a kreatív tervezés ma már áthatja az üzleti, kommunikációs és reklámstratégiát is, a rendezvényen arra keresik a választ, hogy miért van szükség a kreatívizmusra, és mit kell kreativitás alatt érteni? Az első nap ötödik témája és a konferencia újdonsága, a sharing economy vonatkozásában a Digitális Jólét Program lesz. A Digitális Jólét programot - amely a magyar gazdaság és oktatás digitális átalakítását kezeli kiemelten - a kormány 2016-ban hirdette meg.

A konferencia második napja az érzésekről szól. Ezen a napon a neuromarketing és native hirdetések kapcsolata, a kereskedelem, a HR és cégvezetés és a keresőmarketing témája lesz terítéken. A neuromarketing&native hirdetés téma arra keresi a választ, hogy mit jelent az érzelem, az élmény és hogyan tudjuk ezt a tartalomban is megjeleníteni. A kereskedelem témában szó lesz mindenről, ami kereskedelem, beleértve olyan témákat, mint az árazás problematikája, az árstratégia és a gömb alakú értékesítési lánc. A HR és cégvezetés téma a munkavállalói hatalomgyakorlást veszi górcső alá, a keresőmarketing szekcióban a Google eszközök és a keresőmarketinggel kapcsolatos tendenciák kerülnek terítékre.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!