|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | A Lidl sajátmárkás termékeket elismertek
KERESKEDELEM
![]()
Lidl: A Lidl sajátmárkás termékeket elismertek
2017-02-02 12:07 | Young & Partners
A nemzetközi piackutató vállalat, az ICERITAS által lebonyolított, magyar fogyasztókat célzó felmérés során 19 kategóriában kerültek ki győztesként a Lidl Magyarország sajátmárkás termékei. A 2016 szeptemberében megvalósult kutatás során a termékek értékelésének elsődleges szempontja a kiváló minőség, valamint a fogyasztói értékteremtés volt. Az ICERTIAS nemzetközi kutatócég 2016 szeptemberében 43 termékkategória sajátmárkás termékeit értékelte. A Top QUality meDAL (QuDal) elismerést összesen 17 élelmiszer-, valamint 2 tisztítószertípus érte el, azaz a fogyasztók a lehetséges kategóriák közel felében szavazták meg a bizalmat a Lidl Magyarország termékeinek, többek között a kutya- és macskaeledelek, borok, fagylaltok, csokoládék, sörök és frissen csomagolt húsok esetében. A Lidl üzleteiben 2004 óta kaphatók sajátmárkás termékek. A szortiment az elmúlt 13 évben folyamatosan bővült, a termékek minden esetben a fogyasztói bizalomnak megfelelő módon, magas minőségben érhetők el. A tizenkilencszeres QuDal-medál győztes Lidl nagy hangsúlyt fektet a kiváló színvonalú, elérhető árú sajátmárkás termékekre, valamint ezek ár-érték vonatkozású fogyasztói edukálására. Ezzel a céllal indult útjára a "Válasszon Ön!" kampány, melynek során lehetőséget kínálnak a fogyasztóknak a sajátmárkás és márkatermékek közötti választásra. "A Lidl számára kezdetektől fogva fontos volt, hogy termékeinkkel elnyerjük a vásárlóink bizalmát és hűségét. Fogyasztóink véleménye és elismerése a legjobb visszacsatolás arra, hogy jó úton haladunk, hiszen ők szavazták meg nekünk a tizenkilencszeres győzelmet" - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője. A reprezentatív felmérést 2011 óta, két évenként végzik 20 nemzetközi piacon, a QuDal-elismerés megnyerésével az adott termék csúcsminőséget képvisel. A kutatásban résztvevők online kérdőív segítségével tudják véleményüket megfogalmazni, személyes tapasztalatuk alapján. A QuDal-elismeréssel a vállalatok sajátmárkás termékeinek minőségét értékelik. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
lakásfelújítás | Mosás | LED-lámpák | kölyökkutya | Centrál Színház | gázkészülék | szivattyú | lézerterápia | alumíniumkerítés | kávékapszula | KunlunChem | napszemüveg | kerti tároló | tartálykutatás | autó | Knorr-Bremse | Liszt Ferenc Kamarazenekar | tekercses kerítés | párásító | konyhai munkalap | mobilgarázs | gyerekülés | hajópadló | lézeres szemműtét
![]() |
PARTNEREINK
|