|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | A használtautó-vásárlók szokásai
JÁRMŰIPAR
![]()
AAA Auto Csoport: A használtautó-vásárlók szokásai
2017-02-02 11:06 |
Az AAA AUTO szerint a magyar férfiak a nagyobb méretű és teljesítményű, míg a magyar nők a ferdehátú, piros színű használt autókat kedvelik. Az AAA AUTO 2016-ra vonatkozó csoportszintű értékesítési adatai szerint a magyar férfi használtautó-vásárlók kedvenc típusa az Opel Astra, míg a nőké a Suzuki Swift. A nők a ferde hátú modelleket preferálják, míg a férfiak - bár szintén ferde hátú autót választottak a legtöbben - nagyobb számban vásároltak szedánokat, kombikat és MPV-ket. Az AAA AUTO magyar piacra vonatkozó 2016-os adatai szerint a magyar férfiak körében az Opel Astra, a Suzuki Swift, és a Ford Focus, míg a nőknél a Suzuki Swift, az Opel Astra és az Opel Corsa volt a három legnépszerűbb modell. A színeket tekintve mindkét nem körében a szürke a legnépszerűbb. Magyarországon jobban kedvelik ezt a színt, mint az AAA AUTO értékesítési hálózatának más országaiban: nálunk a férfiak 30 és a nők 26 százaléka vásárol szürke használt autót, miközben csoportszinten 22, illetve 20 százalék ez az arány. A magyar nők 12 százaléka választ piros használt gépkocsit, míg a férfiak körében 8 százalék a piros autót vásárlók aránya. "Az AAA AUTO Csoport értékesítési adatai nekünk és ügyfeleinknek is fontos információkkal szolgálnak az egyes gépkocsik népszerűségének megítéléséhez, illetve a vételi és eladási preferenciák megismeréséhez" - nyilatkozta Karolína Topolová, az AAA AUTO International vezérigazgatója. "Így jól ismerjük a magyar nők és férfiak preferenciáit, amelyeket vevőink is figyelembe vehetnek, amikor döntést hoznak az általuk megvásárolni kívánt gépkocsi típusával, színével vagy karosszériájával kapcsolatban." Magyarországon - ahogy más piacainkon is - a nők a kisebb teljesítményű gépkocsikat kedvelik. A női használtautó-vásárlók 17 százaléka, míg a férfiaknak mindössze 9 százaléka vásárol 50kW-os vagy annál kisebb motorteljesítményű autót. A magyar nők az átlagnál jobban szeretik a benzinmotort: Magyarországon a női vevők 74 százaléka választott benzinüzemű gépkocsit, szemben a csoportszinten jellemző 64 százalékkal. Az AAA AUTO magyar női vevői körében erősen preferáltak a ferdehátú modellek: a magyar nők 60 százaléka vett ilyen karosszériájú autót, míg csoportszinten ez az arány 49 százalék volt. A magyar férfiak mintegy 20 százaléka vásárolt szedánt, 19 százaléka kombit és 11 százaléka MPV-t. Az AAA AUTO 2016-ban naponta összesen mintegy 14 ezer autót kínált eladásra négy országban - ebből a magyarországi napi kínálat közel ezer gépkocsi volt. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
tudás | szivattyú | Iskolaszer | tartálykutatás | Centrál Színház | lakásfelújítás | KunlunChem | kávékapszula | Liszt Ferenc Kamarazenekar | bónuszrendszer | retinol | Knorr-Bremse | bőrápolás | Vizelettartás | autódekoráció | hajópadló | párásító | társ | hegesztőpajzs | hőmérséklet | gázkészülék | alumíniumkerítés | LED-lámpák | inkontinencia
![]() |
PARTNEREINK
|