|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Nagyot ment tavaly a hagyományos játékpiac
KERESKEDELEM
![]()
Regio Játék: Nagyot ment tavaly a hagyományos játékpiac
2017-01-26 08:00 | Sakkom Interaktív
2016. teljes magyar játékpiaci forgalma megközelítőleg 40-45 milliárd forint volt, melyből a piacvezető REGIO JÁTÉK 20-25 százalékos részesedést szerzett. A játékáruházlánc 8 százalékos növekedés mellett 9,8 milliárd forintos forgalommal zárta az elmúlt évet. A legmozgalmasabb időszak továbbra is a karácsony volt, mely a forgalom kétharmadát adta, a toplistában pedig továbbra is előkelő helyen szerepelnek az évtizedek óta ismert klasszikusok. Magyarország teljes játékpiaci forgalma 2016-ban - az azt megelőző évi, közel 38 milliárdról - 40-45 milliárd forintra nőtt. A piacvezető REGIO JÁTÉK közel 10 százalékkal bővült 2015-höz képest, így 9,8 milliárd forinttal zárta a tavalyi évet. "A legnagyobb forgalom október és december között van, ilyenkor a teljes év nagyjából 60 százaléka realizálódik, de kiemelt időszak a húsvét (10%) és a gyereknap is (8%). Az átlagos kosárérték a hagyományos áruházi értékesítésnél enyhe növekedést mutat (2016-ban 6340 Ft), míg online megrendelés esetén nagyjából 6 százalékkal, 6829 forintra nőtt" - mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője. 2017-ben további, törökbálinti áruháznyitással, valamint a SuperShop programhoz való csatlakozással kívánják piacvezető pozíciójukat megtartani. Egyre többet vásárolunk online okoseszköz segítségével A REGIO JÁTÉK becslése szerint a teljes játékpiac közel 20 százaléka valósult meg online felületen 2016-ban. "Játékáruházláncunk esetében azonban a hagyományos offline kereskedelem realizálja a forgalom döntő többségét (90%), ám egyre többen vásárolnak interneten keresztül is" - mondta el Gyaraki Dávid. A REGIO JÁTÉK eladási statisztikái szerint tavaly 65 százalékkal több (közel 52 ezer) megrendelés érkezett online: ezen belül is dinamikusan nő az okoseszközökről bonyolított vásárlások aránya. "19 százalékról 26 százalékra emelkedett a webáruházunkat tabletről (6%) vagy okostelefonról (20%) megtekintők száma az elmúlt évben, ezért folyamatosan törekszünk a fejlesztéseinkkel maximális vásárlói élményt biztosítani ezeken a felületeken is" - tette hozzá a REGIO JÁTÉK marketingvezetője. Újragondolt retró játékok az örök kedvencek A tavalyi év legkelendőbb játékai a társas-, kirakós-, baba- és autós játékok, valamint az (interaktív) plüss kategóriákból kerültek ki. "Külön öröm számunkra, hogy az általunk forgalmazott eredeti (Gazdálkodj okosan!) vagy éppen újragondolt (diavetítő) játékok a vásárlóink kedvencei évről évre, ahogy azt is fontos megjegyezni, hogy a top 10 játékból 6 társasjáték, mellyel az egész család minőségi időt tud együtt tölteni. Szintén érdekesség a tavalyi évből, hogy a klasszikusan lányos játékok sokkal kelendőbbek voltak a hagyományosan fiúknak szóló termékekkel szemben" - tette hozzá Gyaraki Dávid marketingvezető. A vállalat sikerét 2016-ban számos elismeréssel díjazták: amellett, hogy az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplőjének választották, második alkalommal kapott Bisnode AAA tanúsítványt, valamint Családbarát Vállalkozás és Kiváló Fogyasztói Márka díjat is nyert. TOP 10 termékkategória 2016-ban: (Zárójelben a kategória 2015-ös helyezése.) 1.Társasjáték, kártya (1.) 2.Puzzle (1.) 3.Baba, babakocsi (6.) 4.Autó, jármű (5.) 5.(Interaktív) plüss (7.) 6.Kreatív, fejlesztőjáték (-) 7.Szerepjáték (-) 8.Elektronikus játék (-) 9.Szabadtéri játék (8.) 10.Építőjáték (9.) TOP 10 termék 2016-ban: (Zárójelben a termék 2015-ös helyezése.) 1.Diavetítő (1.) 2.Pancs Mancs kutyusfürdető társasjáték (-) 3.Csótánycsapda társasjáték (2.) 4.Furfangos labirintus társasjáték (-) 5.Charlie interaktív plüss kutyus (-) 6.Peonza Turbo Flash (-) 7.Stoopido társasjáték (-) 8.Zapf Baby Born baba (10.) 9.MimiQ Grimaszpárbaj társasjáték (-) 10.Gazdálkodj okosan! társasjáték (9.) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
bútorgyártás | akkumulátor | gyerekszoba | lakberendezés | Környezetbarát tálak | légzés | Bátor Tábor | ajtó | Autókulcs | baba fejlődés | SPAR | első cipő | Raiffeisen Nagydíj | 57. Kékszalag | E.ON | vendéglátóipar | adómentesség | AI technológia | tok | ALDI | oregánóolaj | REGIO JÁTÉK | Lidl | dekoráció
![]() |
PARTNEREINK
|