|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ingatlan | A Duna House hálózat munkáját újabb két díjjal jutalmazták
INGATLAN
![]()
Duna House: A Duna House hálózat munkáját újabb két díjjal jutalmazták
2017-01-24 21:01 |
A MagyarBrands programban a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában kapott a Duna House MagyarBrands elismerést. Ezen kívül a Franchise Szövetség által a Külföldön sikeresen terjeszkedő Franhcise hálózat 2016. kategóriában is a vállalat bizonyult a legjobbnak. A MagyarBrands program 2010 óta magyar vonatkozású, kiváló márkákat díjaz, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. A program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. Immáron hetedszer mérlegelték a hazai márkákat, melyeket három kategóriába soroltak: kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka. A Szakmai Bizottság döntése alapján a Duna House a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában kapott elismerést, mely fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolták. A Duna House cégcsoport az ország egyik legnagyobb ingatlanközvetítő franchise hálózatával rendelkezik az irodaszámok tekintetében. Emellett vezető pozíciót tölt be az ingatlanokhoz kapcsolódó pénzügyi és egyéb szolgáltatások terén is. A hazai sikerek arra ösztönözték a vállalatot, hogy a határon túl is terjeszkedésnek induljon és regionális szereplővé váljon ingatlanközvetítésben és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatások terén is. A 2016-os évben a Duna House ezen célja is megvalósulhatott, amikor a legnagyobb lengyel francise-rendszerű ingatlanközvetítő hálózat, a Metrohouse 100 százaléka a magyarországi Duna House Cégcsoport tulajdonába került. Néhány hónappal később megvásárolta a cseh Duna House s.r.o. társaság többségi üzletrészét, ezzel régióbeli hálózatának minden tagja a csoport tulajdonába került, így a cégcsoport már három országban is jelen van. Mindezen eredményeket a Franchise Szövetség a Külföldön sikeresen terjeszkedő Franchise hálózat címmel jutalmazta. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
csempézés | coach | nyári játék | Déryné Fesztivál | munkavédelem | Intersnack Magyarország | desszertpályázat | bicikli | marketingvezető | rattan | szombathelyi és egy pilisszentiváni cukrászda | finanszírozási modell | outfit | halászat és vadászat | E.ON | asztalterítő | SOG kés | kólagyártó | szőrtelenítés | konyha | fakitermelés | E.ON Hungária | telefontok | Intersnack
![]() |
PARTNEREINK
|