|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | A magyarok több Fordot vásároltak, mint Volkswagent
JÁRMŰIPAR
AAA Auto Csoport: A magyarok több Fordot vásároltak, mint Volkswagent
2017-01-05 12:25 | Capital Communications
Az AAA AUTO csoportszinten 69 ezer használt autót értékesített 2016-ban. A társaság a jövőben tovább növeli telephelyeinek számát és bővíti az eladásra kínált gépkocsik mennyiségét. Az AAA AUTO 2016-ra vonatkozó értékesítési adatai alapján az Opel Astra, a Suzuki Swift és a Ford Focus voltak a legnépszerűbb modellek Magyarországon. "Az AAA AUTO Csoport összesen 69 ezer gépkocsit adott el 2016-ban, ami 9,1 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Büszkék vagyunk rá, hogy sikerült ennyire megközelítenünk a 70 ezer autó/év lélektani határt" - nyilatkozta Karolína Topolová, az AAA AUTO International ügyvezető igazgatója. Az AAA AUTO Csoport a harmadik negyedév mindhárom hónapjában havonta több mint 6000 gépkocsit értékesített 2016-ban, amivel új rekordot állított fel. Az AAA AUTO a következő időszakban is folytatja a növekedést: mind a kínált autók mennyiségét, mind telephelyeinek számát tekintve. A vállalat jelenleg összesen 40 telephelyet üzemeltet Magyarország, Csehország, Lengyelország és Szlovákia területén, és 2017-ben továbbiak megnyitását tervezi. "Ez a piaci növekedéstől és a működési területeinkre jellemző relatív kilátásoktól függ" - tette hozzá Karolína Topolová. Az AAA AUTO által eladásra kínált használt autók napi állománya a négy országban együttesen 14 ezer körül mozgott tavaly, amiből a magyarországi napi kínálat megközelítőleg ezer gépkocsi volt. A napi szintű értékesítési adatai alapján az AAA AUTO összesített elemzést készített Közép-Európa legnépszerűbb használtgépkocsi-márkáiról. 2016-ban Magyarországon az Opel, a Suzuki és a Ford volt a három legkeresettebb márka a használtautó-vásárlók körében, míg az AAA AUTO többi piacán a ©koda, a Volkswagen és a Ford voltak a legnépszerűbbek. Magyarországon 2015-höz hasonlóan 2016-ban is az Opel Astra, a Suzuki Swift és a Ford Focus volt a három legnépszerűbb modell. Az Astra népszerűségében volt némi visszaesés 2015-höz képest, ugyanakkor a két másik modell 2016-ban még népszerűbbé vált. Tavaly a Ford megelőzte a Volkswagent Magyarország legnépszerűbb márkái között - csak az Opel és a Suzuki volt keresettebb nála.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Csorvási Gazdák | munkáltató | dekoráció | Mol | háztervezés | Jelenlét Ház | Pakisztán | DIGI | Rossmann | pályakezdő | állásinterjú | home office | pedagógus | űrlap | P&G | Máltai Szeretetszolgálat | Pampers | elkóborolt kutyák | Légzésfigyelő pulzoximéter | kerítés | takarmány | hajgyógyászat | Gáz | Pesterzsébet
|
PARTNEREINK
|