SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | A magyarok több Fordot vásároltak, mint Volkswagent


AAA Auto Csoport: A magyarok több Fordot vásároltak, mint Volkswagent
2017-01-05 12:25 | Capital Communications



Az AAA AUTO csoportszinten 69 ezer használt autót értékesített 2016-ban.

A társaság a jövőben tovább növeli telephelyeinek számát és bővíti az eladásra kínált gépkocsik mennyiségét. Az AAA AUTO 2016-ra vonatkozó értékesítési adatai alapján az Opel Astra, a Suzuki Swift és a Ford Focus voltak a legnépszerűbb modellek Magyarországon.

"Az AAA AUTO Csoport összesen 69 ezer gépkocsit adott el 2016-ban, ami 9,1 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Büszkék vagyunk rá, hogy sikerült ennyire megközelítenünk a 70 ezer autó/év lélektani határt" - nyilatkozta Karolína Topolová, az AAA AUTO International ügyvezető igazgatója. Az AAA AUTO Csoport a harmadik negyedév mindhárom hónapjában havonta több mint 6000 gépkocsit értékesített 2016-ban, amivel új rekordot állított fel.

Az AAA AUTO a következő időszakban is folytatja a növekedést: mind a kínált autók mennyiségét, mind telephelyeinek számát tekintve. A vállalat jelenleg összesen 40 telephelyet üzemeltet Magyarország, Csehország, Lengyelország és Szlovákia területén, és 2017-ben továbbiak megnyitását tervezi. "Ez a piaci növekedéstől és a működési területeinkre jellemző relatív kilátásoktól függ" - tette hozzá Karolína Topolová. Az AAA AUTO által eladásra kínált használt autók napi állománya a négy országban együttesen 14 ezer körül mozgott tavaly, amiből a magyarországi napi kínálat megközelítőleg ezer gépkocsi volt.

A napi szintű értékesítési adatai alapján az AAA AUTO összesített elemzést készített Közép-Európa legnépszerűbb használtgépkocsi-márkáiról. 2016-ban Magyarországon az Opel, a Suzuki és a Ford volt a három legkeresettebb márka a használtautó-vásárlók körében, míg az AAA AUTO többi piacán a ©koda, a Volkswagen és a Ford voltak a legnépszerűbbek. Magyarországon 2015-höz hasonlóan 2016-ban is az Opel Astra, a Suzuki Swift és a Ford Focus volt a három legnépszerűbb modell. Az Astra népszerűségében volt némi visszaesés 2015-höz képest, ugyanakkor a két másik modell 2016-ban még népszerűbbé vált. Tavaly a Ford megelőzte a Volkswagent Magyarország legnépszerűbb márkái között - csak az Opel és a Suzuki volt keresettebb nála.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!