|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Egyre többen fektetnek vállalati közösségi megoldásokba
KUTATÁS
![]()
IDC: Egyre többen fektetnek vállalati közösségi megoldásokba
2016-12-09 12:38 | Noguchi
A közösségi média visszafordíthatatlanul megváltoztatta a globális üzleti folyamatokat. Az információs robbanás, a rugalmas munkavégzés és a globális összekapcsolhatóság korában a munkavállalók villámgyorsan oszthatnak és terjeszthetnek információkat, dolgozhatnak ötleteken vagy projekteken földrajzi határok nélkül. A vállalati közösségi hálózatok stratégiai jelentőségűek a Magyarországot, Horvátországot, Szlovéniát és Szerbiát magában foglaló régió üzleti életében is. Az IDC idei kutatása alapján a régió vállalatainak 57 százaléka létfontosságúnak tartja a közösségi együttműködést piaci szerepének megőrzéséhez. Az eredmény egybe vág a cég egy korábbi, vállalati informatikai igazgatók körében végzett felmérésével is: a CIO-k túlnyomó többsége úgy véli, hogy az informatikai beruházások hangsúlya a belső ügyintézés területéről egyre inkább az ügyféloldali, "front-end" megoldások, például az ügyfélkapcsolat-menedzsment, az értékesítést automatizáló funkciók, illetve a call centerek felé tolódik el. A vállalati kommunikációban és kollaborációban egyre népszerűbbek a hírfolyamok, blogok, mikroblogokon, nem beszélve a fórumokról és különféle online csoportokról. Ezek a rendszerek a Facebook, Instagram, YouTube, Gmail, LinkedIn legjobb funkcióit ötvözik, és minden korábbinál hatékonyabbá teszik a munkavégzést. Arra a kérdésre, hogy 2016-ban milyen technológiákba fektetett legtöbbet a cég a digitális fejlődés előmozdítására, a 250 főnél többet foglalkoztató vállalatok 57 százaléka a fenti kollaborációs megoldásokat említette. Az 5000 főnél nagyobb cégek esetében ez az arány 62 százalék volt. A második helyen az online és mobil értékesítési csatornák szerepeltek (54% a kisebb, 58% a nagyobb vállalatoknál), de még a dolgozók számára fejlesztett mobilapplikációkat is 43 illetve 51 százalékban említették a megkérdezettek. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
tartálykutatás | hőmérséklet | tudás | kávékapszula | Iskolaszer | hegesztőpajzs | szivattyú | bőrápolás | alumíniumkerítés | hajópadló | társ | Liszt Ferenc Kamarazenekar | lakásfelújítás | Centrál Színház | retinol | Vizelettartás | menstruáció | autódekoráció | párásító | bónuszrendszer | KunlunChem | inkontinencia | Knorr-Bremse | telefontok
![]() |
PARTNEREINK
|