|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | 30 ezret költenek karácsonyra az internetezők
KERESKEDELEM
GKI Digital: 30 ezret költenek karácsonyra az internetezők
2016-12-06 13:31 | GKI Digital
A tavalyi évhez képest idén 12 százalékkal több ajándék kerülhet a webáruházak "polcairól" a karácsonyfa alá. Az Árukereső.hu 3. éve vizsgálja az internetezők karácsonyi ajándékvásárlási terveit. A megkérdezett 1700 ember többsége, elkerülve a sorban állást online tervez ajándékot vásárolni. Ráadásul - köszönhetően az olyan egyre nagyobb népszerűségnek örvendő ünnepi akciónak, mint a Fekete Péntek - a vásárlók már tudatosan, november elejétől elkezdhetik az ajándékok beszerzését. A megkérdezett internetezők idén átlagosan 5 embernek terveznek ajándékot vásárolni, közülük is a többség a szűk család részére. A tavalyi évhez képest idén az ajándékokra szánt teljes összeg ajándékozónkként várhatóan 10%-kal lesz magasabb, azaz: ~30 500 Ft. Az ajándékok értékét vizsgálva, a tavalyi évhez hasonlóan, idén karácsonykor is szűk családi körben lesz a legnagyobb értékű ajándékbontás. Az ünnep közeledtével az internetezők átlagosan 3-4 közeli családtagjuk megajándékozását tervezik, összesen több mint 25 ezer forint értékben. A legközelebbi családtagok (gyerekek, szülők, testvérek) ajándékaira szánt fejenkénti összeg meghaladhatja a 6 ezer forintot. A legkevesebbet a munkatársakra szánják az internetezők, itt az ajándék átlagos értéke 2500 Ft körül alakul. Az ajándékozási tervek ugrásszerűen lecsökkennek a családi kötelékek lazulásával, alig minden 5. internetező tervez valamilyen meglepetéssel készülni távolabbi rokonai számára. Közelebb álló barátainak pedig már csak minden 8., míg egyéb ismerőseinek, munkatársainak az internetezők alig 10%-a tervez ajándékot vásárolni. Az internetes vásárlás élménye egyre fontosabbá válik az online vásárlók számára, ezért a vásárlók döntését nemcsak a webáruházak és kínálatuk közti választás, hanem az azt megelőző "keresési" eredmények is befolyásolják. A megfelelő karácsonyi ajándék és a vásárlás helyének kiválasztásában élen járnak az ár-összehasonlító oldalak, melyek idén az online tájékozódás elsődleges támpontját jelentik az internetes keresők és a különböző webáruházak kínálatát megelőzve.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
karácsonyi különlegességek | SAP | Palladio Orchestra | édességek | Auchan | Bad Kleinkirchheim | Kifli.hu | fenntartható önkormányzat | kert | virsli | adomány | szilveszter | Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció | műfü | pezsgő | Magyar Vöröskereszt | szörp | utazás | karácsony | cafeteria | Rhoda Scott | Varnus Xaver | K&H | magyarok
|
PARTNEREINK
|