|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | A Brands.hu szerint egyre többen vásárolnak online
KERESKEDELEM
![]()
Brands.hu: A Brands.hu szerint egyre többen vásárolnak online
2016-12-02 12:11 | Emerald Public Relations
Magyarországon is egyre többen használják ki Black Friday akciókat. Az USA-ból indult, Hálaadás utáni péntekre eső vásárlási lázban hatalmas kedvezményekkel várják a vevőket, különösen az online boltokban. Ilyenkor akár ötszörös forgalomnak is örülhetnek a kereskedők. "Nálunk három napig tartott a Black Friday - mondta el Gerhát-Molnár Irina, a Brands.hu ügyvezetője - a péntek és a vasárnap voltak a legerősebb napok. Pénteken 0 óra 2 perckor jelentkezett az első vevő és éjfélig tartott a beszerzés, ötször annyit vásároltak nálunk, mint egy átlagos novemberi napon. Érdekes, hogy már a Black Friday-t megelőző csütörtökön nagy volt a forgalom, sokan biztosra akartak menni, hogy lesz készleten a vágyott áru." A legnépszerűbb termékek a télikabátok, pulóverek és téli kiegészítők (sál-sapka-kesztyű) illetve a bakancsok és csizmák voltak, de sokan vásároltak sportuházatot és rövid ujjú pólókat. Gerhát-Molnár Irina szerint megállíthatatlan az online boltok előretörése, egyre nő a vásárlók bizalma a webshopok iránt. Sokannak tetszik, hogy akár mobiltelefonról tudnak vásárolni és azonnal össze tudják hasonlítani a webshopok által ajánlott árakat. A Black Friday is segít abban, hogy egyre többen ismerkednek meg a netes vásárlás világával, a Brands.hu-nál például ilyenkor érkezik a legtöbb új vásárló. Magyarországon jellemző, hogy a hónap elején - fizetéskor - költenek az emberek, ilyen szempontból a Black Friday időpontja nem ideális. Ugyanakkor, ha valaki online vásárol és utánvétellel fizet, akkor kedvezményes áron, de már a decemberi fizetéséből tud vásárolni. "Most pár napig csendesebb időszak következik - mondta el Gerhát-Molnár Irina - aztán december 5. után elindul a karácsonyi időszak, akkor megint forgalomnövekedésre számítunk. Az online boltok december közepéig bonyolítanak jelentős forgalmat, aki az utolsó pillanatra hagyja a karácsonyi bevásárlást, az jellemzően boltokban vásárol." ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Turkish Technic | Liv Duna Medical Center | nyugtató | digitalizáció | minibár | KRQ | kenőmájas | Pepco | grillezés | Lidl | akkumulátor | esküvői ruha | Gyógynövény | Liverpool FC | napelem | szálloda | Rolls-Royce | lángos | nyakkendő | SPAR | Turkish Airlines | tárolás | Carlsberg | mesterséges intelligencia
![]() |
PARTNEREINK
|