SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Média | 20%-kal csökkenti hirdetési felületét a Bild


Médiainfo: 20%-kal csökkenti hirdetési felületét a Bild
2016-11-28 07:57 |



Az agresszív reklámok közül kevesebb lesz a felugró ablak, a videó és a cikkekre rátelepedő kifutó hirdetés.

A Bildet kiadó Axel Springer célja, hogy az olvasók ne érezzék tolakodónak a kereskedelmi célú megjelenéseket az online bulvárlapon. Stefan Betzold, a Bild Digital ügyvezetője elmondta, elsősorban azokat a hirdetési felületeket szüntetik meg, amelyek méretükhöz képest kevés bevételt generálnak.

Az új formátumban a hirdetések mérete rögzített, a reklám a tartalom mellett helyezkedik el és csak akkor látható, ha az olvasó az adott részhez görget. A Bild az új hirdetési struktúrában egy 24 órás, mobilra optimizált, 5 milliós impression-t garantáló csomagért bruttó 70 ezer eurót kér. A kiadó szerint a hatékonyság egyértelmű, kutatásuk alapján a hirdetések felismerése 3-szorosára nőtt a régi formátumhoz képest. A Bild beszüntette az együttműködést a hirdetés-értékesítő hálózatokkal is, amelyek elhelyezett reklámjai csökkentették a felhasználói-olvasói élményt.

A Bild abban bízik, hogy az új hirdetési rendszerben javul az oldalak betöltési sebessége is. A Google Page Speed eszköze alapján van is még hova fejlődni: a Bild 66/100 pontot kapott a felhasználói élményért és 43/100-at az oldalsebességért. A Bild lépésének másik oka a harc a hirdetésblokkolók használata ellen - olvasható a Digiday-en.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!