|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Média | 20%-kal csökkenti hirdetési felületét a Bild
MÉDIA
![]()
Médiainfo: 20%-kal csökkenti hirdetési felületét a Bild
2016-11-28 07:57 |
Az agresszív reklámok közül kevesebb lesz a felugró ablak, a videó és a cikkekre rátelepedő kifutó hirdetés. A Bildet kiadó Axel Springer célja, hogy az olvasók ne érezzék tolakodónak a kereskedelmi célú megjelenéseket az online bulvárlapon. Stefan Betzold, a Bild Digital ügyvezetője elmondta, elsősorban azokat a hirdetési felületeket szüntetik meg, amelyek méretükhöz képest kevés bevételt generálnak. Az új formátumban a hirdetések mérete rögzített, a reklám a tartalom mellett helyezkedik el és csak akkor látható, ha az olvasó az adott részhez görget. A Bild az új hirdetési struktúrában egy 24 órás, mobilra optimizált, 5 milliós impression-t garantáló csomagért bruttó 70 ezer eurót kér. A kiadó szerint a hatékonyság egyértelmű, kutatásuk alapján a hirdetések felismerése 3-szorosára nőtt a régi formátumhoz képest. A Bild beszüntette az együttműködést a hirdetés-értékesítő hálózatokkal is, amelyek elhelyezett reklámjai csökkentették a felhasználói-olvasói élményt. A Bild abban bízik, hogy az új hirdetési rendszerben javul az oldalak betöltési sebessége is. A Google Page Speed eszköze alapján van is még hova fejlődni: a Bild 66/100 pontot kapott a felhasználói élményért és 43/100-at az oldalsebességért. A Bild lépésének másik oka a harc a hirdetésblokkolók használata ellen - olvasható a Digiday-en. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
balatoni turisztikai szezon | MTÜ | Shell | gyereknap | Hans Zimmer | Budapest Airport | Diageo | SPAR | Széchenyi István Egyetem | Magyar Turisztikai Ügynökség | NI | OPUS TIGÁZ | elnök | külföldi vendégforgalom | autódiagnosztika | Greenpeace | alkoholfogyasztás | Mol | Oroszország | Vetőmag Szövetség | párizsi Pompidou Központ | Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér | ANY Biztonsági Nyomda | KRQ
![]() |
PARTNEREINK
|