|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Alvásról, evésről is lemondanak a Black Friday hívők
KUTATÁS
![]()
Media Markt: Alvásról, evésről is lemondanak a Black Friday hívők
2016-11-25 07:03 | Café PR
Akár még személyes áldozatokat is hoznánk, ha elég nagy vásárlási kedvezménnyel kecsegtetnek - derült ki egy kutatásból. Alvást, sportot és az étkezést is kihagynánk, hogy jelentősen olcsóbban szerezhessünk meg egy-egy műszaki cikket. Családi eseményt, munkát, illetve baráti találkozót azonban már nem halasztanánk el. Emellett kiderült az is, hogy inkább az év második feléhez kötjük a műszaki cikkek vásárlását. A Black Friday kedvezménynap alkalmából készített reprezentatív kutatást a Media Markt és az NRC Marketingkutató. A felmérésben azt vizsgálták, hogy miről mondanának le a vásárlók a komoly kedvezményekért, illetve, hogy mennyire tartják jó alkalomnak az eseményt műszaki cikkek vásárlására. Személyes igények helyett választanánk a vásárlást Bár a Black Friday típusú kedvezménynapok jelentősége egyre növekszik hazánkban is, a külföldön gyakori viselkedéstípusok (hisztéria, áruházak megrohamozása, szabadság kivétele) még nem figyelhetőek meg itthon. Ugyanakkor Magyarországon is lemondana a felnőtt korú internetezők fele valamilyen napi feladatáról, hogy a Fekete Pénteken vásárolhasson. A válaszadók közel harmada (29%) aludna kevesebbet, ötöde (22%) sportról, közel ötöde (18%) pedig étkezésről is lemondana. Azonban családi eseményt mindössze 7% halasztana el, munkából csak a válaszadók egytizede lógna, de szabadnapot is csak a válaszadók 14%-a venne ki a nagy kedvezményekért. Se veszteni, se vesztegelni nem tudunk Akik hallottak már a Black Friday-ről, azok legtöbbjét (61%) az zavarja a legjobban, ha az általuk megvásárolni kívánt terméket nem találják meg akciósan. Emellett majdnem ugyanennyi válaszadót zavarnak a hosszú sorok a kasszáknál, valamint a nagy tömeg is. Mindemellett szintén sokan érzik úgy, hogy egyes áruházakban csak az olcsóbb termékeket adják nagy kedvezménnyel. "A bosszúságok jó része megelőzhető" - vallja Szánthó Balázs, a Media Markt Árkád ügyvezető igazgatója. "Mi mindig a hivatalos, magyar beszállítóktól beszerzett készlettel indulunk a nagy kedvezménnyel kínált cikkeinkből, amelyek között nagyobb árú termékek is elérhetőek, de a tartalékok nálunk sem végtelenek. A nagyon jó árak, valamint a termékekre elérhető gyártói garancia következtében előfordulhat: délutánra már az utolsó darab is gazdára talált. Ezért azt tanácsoljuk, hogy jó előre nézzék ki a megvásárolni kívánt termékeket, s jöjjenek korán, hogy ne maradjanak le. Idén ráadásul Facebook oldalunkon megkérdeztük a vásárlókat, hogy melyik terméket vásárolnák meg nagy kedvezménnyel, és ezek közül többet (például kávéfőzőt, porszívót, fejhallgatót, hűtőt, mobiltelefont, mosogatógépeket) is beemeltünk az akciós körbe. Ezen kívül rengeteg terméket fogunk még akciós áron kínálni a Black Friday napján, ezért nálunk minden bizonnyal mindenki talál számára vonzó ajánlatot." - tette hozzá Szánthó Balázs. Anyák napja, Valentin nap kilőve Inkább az év második feléhez, karácsonyhoz, illetve a Black Friday eseményhez kötik a legtöbben műszaki cikkek vásárlását. Arra a kérdésre ugyanis, hogy az egyes akciós időszakokhoz mennyire illik a műszaki cikkek vásárlása a válaszadók túlnyomó többsége az előbbi kettőt, illetve a ballagást és az iskolakezdést említette. A Valentin nap, az anyák napja, a nőnap és a húsvét igen alacsony százalékokat ért el. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Üzleti titkok | E.ON | utánpótlás | internet | vendéglátóipar | Liszt Ferenc Kamarazenekar | légzés | adómentesség | folyadékbevitel | Óbudai Világzenei Hét | mezőgazdaság | Lidl | SPAR | játékpiac | munkaviszony | konténerrendelés | Környezetbarát tálak | Bátor Tábor | autizmus | REGIO JÁTÉK | felmondás | ALDI | Megoldások a holnapért | akkumulátor
![]() |
PARTNEREINK
|