|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Két kategóriában díjazták az FMCG márkaépítést a BrandFestival-o...
KONFERENCIA
![]()
BrandFestival: Két kategóriában díjazták az FMCG márkaépítést a BrandFestival-on
2016-10-28 09:06 | Hellorepublic
Idén az FMCG szektor szereplői közül kerültek ki a tudatos márkaépítés díjazott márkái, így a Tchibo BrandFestival Online Excellence, az Actimel a BrandFestival 360° Branding Excellence elismerésben részesült. A szakmai zsűri az elmúlt egy évben elért piaci sikerek mögötti márkaépítési teljesítményt díjazta. A szakmai zsűri célja az volt, hogy egy demokratikus elvek mentén működő márkaépítési díjat hozzon létre, amely adatok alapján, objektíven választja ki az elmúlt év legeredményesebb márkaépítési gyakorlatát. A BrandFestival&174; második napján, hiánypótló szakmai díjjal jutalmazták a tudatosan építkező márkákat. A szakmai zsűri egyetértett abban, hogy a piacon elért eredmények mellett a növekedés mögötti tudatos márkaépítési munkát szeretné díjazni. Mindezt úgy, hogy hiteles piaci adatokra, valamint nyilvánosan elérhető, a marketing tevékenységet hitelesen tükröző tényekre, mutatókra támaszkodva értékel, hiszen ma sokkal több ilyen eszköz elérhető, mint korábban. Ennek megfelelően a kiválasztás folyamata a Superbrands díjazást is támogató Brand Excellence adatbázisból és a - a GFK együttműködésével készülő - ismertség-kedveltség mérésből indult ki. A Brand Excellence Program kutatói a TOP 100 FMCG márka éves penetráció, volumen- és lojalitás változását vizsgálták a GFK közreműködésével, majd a legsikeresebb márkák médiaköltését, a megjelenést a szerkesztőségi cikkekben, az online jelenlétet és a digitális márkaépítés egyéb mutatóit. A díjazás tehát a fogyasztók véleményéből indult ki és ezt ötvözte szakmai szempontokkal. Míg a BrandFestival Online Excellence Díjnál a digitális márkaépítést díjazta a zsűri a különböző szempontok alapján, addig a BrandFestival 360° Branding Excellence kategóriában a márkaépítés teljes eszköztárával, az online és offline csatornák integrált használatával elért eredményeket vették figyelembe. Barna Tamás, a Republic Group Reklámügynökségi csoport ügyvezető igazgatója, a BrandFestival elnöke: "A Brand Excellence díj beleillik a rendezvény demokratikus-konferenciamodell felfogásába. Szükségét éreztük egy olyan díj létrehozásának, ahol nem egy szűk körű, tekintélyes szakemberekből álló bírálóbizottság, hanem a fogyasztók értékítélete jelenik meg hangsúlyosan. A vásárlói véleményklíma ismeretében egy sokkal mélyebb képet tudunk kialakítani a márkakiválóságról, mintsem hogy kizárólag a zsűri pontozása adná a sorrendet. Ezért gondolom azt, hogy a Brand Excellence-díj egy valós, átfogó képet ad a fogyasztói elvárásokról." Dr. László Géza, a Netvestor Kft. ügyvezető igazgatója: "A márkák életében rendkívül fontos minden értéket teremtő kezdeményezés, szakmai elismerés. Ugyanakkor nagyon fontos, hogy a díj objektív szempontok, korszerű kutatási eredmények alapján kerüljön odaítélésre. Nagyszerű dolog, hogy ma már nagyon sok és jól használható információ áll rendelkezésre a márkaépítési munka eredményességének megítéléséhez is. A shortlist-re került márkákra egyöntetűen igaz, hogy nem csak nagyszerű eredményeket értek el, hanem professzionálisan építkeztek és nagyot haladtak előre az erős márkává válás útján. Míg a Superbrands vagy a Magyarbrands hátterében álló kutatás a hosszú évek munkájával létrehozott márkaértéket vizsgálja, addig ez a díj a különböző szűrőkön keresztül elsősorban a márkaépítés dinamikáját, az elmúlt egy év szakmai erőfeszítéseit és piaci eredményeit értékelte. Reményeink szerint az idén az FMCG szektorban kiadott két szakmai elismerés megerősíti a díjazott márka pozícióját, növeli presztízsét. Ezúton szeretném megköszönni még egyszer a zsűri, kutatóink és a GFK munkáját, továbbá a Brandfestivál szervezőinek úttörő kezdeményezését." A szakmai zsűri tagjai:
![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Játék | Centrál Színház | inkontinencia | Vizelettartás | alumíniumkerítés | Iskolaszer | bőrápolás | Liszt Ferenc Kamarazenekar | lakásfelújítás | szivattyú | Knorr-Bremse | autódekoráció | párásító | menstruáció | tudás | kávékapszula | bónuszrendszer | hőmérséklet | hajópadló | hegesztőpajzs | tartálykutatás | társ | retinol | KunlunChem
![]() |
PARTNEREINK
|