|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Több mint 17 százalékkal nőtt a SodaStream árbevétele
HIRDETŐ/MÁRKA
![]()
SodaStream: Több mint 17 százalékkal nőtt a SodaStream árbevétele
2016-10-25 19:12 | One On One Kommunikáció
Becslések szerint évente 800 millió liter szódát készítenek a márka készülékeivel. Az év első felében 17,5 millió amerikai dollárral növelte árbevételét világszinten a SodaStream 2015 első félévéhez viszonyítva. Ezzel a világ egyik vezető szénsavasító készülék gyártója 119,2 millió dolláros árbevétellel zárta az első félévet, amely 17,2%-kal több, mint 2015 hasonló időszakában - derül ki a SodaStream beszámolójából. A növekedéshez kiemelten hozzájárult, hogy a német, a kanadai, a japán, a francia valamint a dél-koreai piacon jelentősen erősödött a kereslet a márka szódagépei és egyéb termékei iránt. A SodaStream készülékek magyarországi forgalmazását 2008-ban kezdték meg, viszonteladói hálózat kiépítésével. A SodaStream gépeivel a csapvízből másodpercek alatt szódavíz, ízesített víz és akár üdítő készíthető úgy, hogy a szénsav erősségét a készítő befolyásolhatja. Becslések szerint évente mintegy 800 millió liter szódát készítenek készülékeik segítségével, így a SodaStream felhasználói közel 500 millió PET-palackkal kevesebb hulladékot termelnek. Világszerte 45 országban több mint 70 000 értékesítési ponton vásárolhatók meg a márka termékei és szinte minden országban online is megrendelhetők. Jelenleg Magyarországon közel 450 boltban érhetőek el a SodaStream készülékek, szörpök és kiegészítők, de az üzletek száma folyamatosan bővül. A márka nem titkolt küldetése, hogy világszerte megváltoztassák a fogyasztók gondolkodásmódját, és elérjék, hogy a megfelelő folyadékbevitel döntő részét ne a magas kalóriatartalmú, cukros, feldolgozott italok, hanem a víz - azon belül is a csapvíz - jelentse. "Nagy öröm számunkra, hogy mind a négy földrajzi régióban növelni tudtuk árbevételünket. Ez kiváló visszaigazolása annak, hogy jól döntöttünk, amikor egy olyan stratégia mentén építettük fel a márkát, melyben kiemelt hangsúlyt helyzetünk a fogyasztók bizalmának erősítésére. A SodaStream márka újrapozícionálása és az otthon elkészített szénsavas víz előnyeinek kommunikációja meghozta eredményét. Büszkeséggel tölt el minket, hogy sikerült megőriznünk vezető pozíciónkat, mint a világ legnépszerűbb szénsavas víz márkája. Az év második negyedévében rekordszámú, összeses 7,5 millió darab üres patront cseréltek be vásárlóink- tájékoztatott Daniel Birnbaum a SodaStream vezérigazgatója. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
MikulásGyár | árbevétel | foghiány | NAV | ViveTech | babylion.hu | Garantiqa | Millenáris AdományPark | Jónak lenni jó! | Marketing Diamond Awards | Tarom | Videoton Holding | Cipősdoboz ajándék | dugulaselharitas | bölcső | albérletpiac | LED szalagok | samansport.hu | babaágy | mosogatószifon | Rentingo.com | CSDR ENGEDÉLY | Együtt az Autistákért Alapítvány | KELER
![]() |
PARTNEREINK
|