SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Több mint 17 százalékkal nőtt a SodaStream árbevétele


SodaStream: Több mint 17 százalékkal nőtt a SodaStream árbevétele
2016-10-25 19:12 | One On One Kommunikáció



Becslések szerint évente 800 millió liter szódát készítenek a márka készülékeivel.

Az év első felében 17,5 millió amerikai dollárral növelte árbevételét világszinten a SodaStream 2015 első félévéhez viszonyítva. Ezzel a világ egyik vezető szénsavasító készülék gyártója 119,2 millió dolláros árbevétellel zárta az első félévet, amely 17,2%-kal több, mint 2015 hasonló időszakában - derül ki a SodaStream beszámolójából. A növekedéshez kiemelten hozzájárult, hogy a német, a kanadai, a japán, a francia valamint a dél-koreai piacon jelentősen erősödött a kereslet a márka szódagépei és egyéb termékei iránt. A SodaStream készülékek magyarországi forgalmazását 2008-ban kezdték meg, viszonteladói hálózat kiépítésével.

A SodaStream gépeivel a csapvízből másodpercek alatt szódavíz, ízesített víz és akár üdítő készíthető úgy, hogy a szénsav erősségét a készítő befolyásolhatja. Becslések szerint évente mintegy 800 millió liter szódát készítenek készülékeik segítségével, így a SodaStream felhasználói közel 500 millió PET-palackkal kevesebb hulladékot termelnek. Világszerte 45 országban több mint 70 000 értékesítési ponton vásárolhatók meg a márka termékei és szinte minden országban online is megrendelhetők. Jelenleg Magyarországon közel 450 boltban érhetőek el a SodaStream készülékek, szörpök és kiegészítők, de az üzletek száma folyamatosan bővül. A márka nem titkolt küldetése, hogy világszerte megváltoztassák a fogyasztók gondolkodásmódját, és elérjék, hogy a megfelelő folyadékbevitel döntő részét ne a magas kalóriatartalmú, cukros, feldolgozott italok, hanem a víz - azon belül is a csapvíz - jelentse.

"Nagy öröm számunkra, hogy mind a négy földrajzi régióban növelni tudtuk árbevételünket. Ez kiváló visszaigazolása annak, hogy jól döntöttünk, amikor egy olyan stratégia mentén építettük fel a márkát, melyben kiemelt hangsúlyt helyzetünk a fogyasztók bizalmának erősítésére. A SodaStream márka újrapozícionálása és az otthon elkészített szénsavas víz előnyeinek kommunikációja meghozta eredményét. Büszkeséggel tölt el minket, hogy sikerült megőriznünk vezető pozíciónkat, mint a világ legnépszerűbb szénsavas víz márkája. Az év második negyedévében rekordszámú, összeses 7,5 millió darab üres patront cseréltek be vásárlóink- tájékoztatott Daniel Birnbaum a SodaStream vezérigazgatója.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!