SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | Együttműködik a Lavazza és Agassi


Lavazza: Együttműködik a Lavazza és Agassi
2016-09-19 13:32 | Chapter4 Communications



A US Openre egy évtized kihagyás után visszatérő Agassi az "I am Back" kampány arcaként köszönti a tenisz- és kávérajongókat.

A Lavazza New York-ban, a US Open-en jelentette be hivatalos együttműködését Andre Agassi teniszlegendával. A 120 éves torinói családi vállalkozás sok éve aktívan támogatja a teniszt, 2015-ben az élelmiszer- és italmárkák közül a világon egyedüliként nyújtott partneri támogatást mind a négy Grand Slam-tornához.

A Lavazza olyan partnert keresett a kampányához, aki az olasz céghez hasonlóan a tökéletességre törekszik. Agassi kétségkívül minden idők egyik legkiválóbb teniszezője, hatvan ATP-torna és nyolc Grand Slam-győzelemmel, hat világelső helyezéssel és egy olimpiai aranyéremmel. Egyike a világon annak a néhány teniszcsillagnak, akinek a négy Grand Slam-győzelem mellett az olimpiai aranyérmet is sikerült megszereznie.

"A Lavazza büszke erre az új partneri együttműködésére, amely az "I am Back" című kampánnyal veszi kezdetét a US Openen. Hat évvel ezelőtt Wimbledonban már látható volt a tenisz iránti elköteleződésünk és a teniszbajnokság hamarosan egyike lett a legfontosabb együttműködési területünknek. A tenisz támogatása stratégiai fontosságú a Lavazza számára" - nyilatkozta Marco Lavazza, a cég alelnöke.

"Az önéletrajzi könyvemben már írtam a kávé iránti rajongásomról, így nem sokat gondolkodtam azon, hogy a Lavazza partnere legyek" - tette hozzá Andre Agassi.

A kampány közösségi média hirdetésekkel indult, de New York szerte már számos óriásplakát is látható a teniszező sziluettjével, jól felismerhetően a 80-as évekből emlékezetes neonrózsaszín fejpánttal. Továbbá 150 nyolcvanas évekbeli Agassi-klón indult útnak New York-ban, hogy városszerte találkozzon a teniszrajongókkal és beharangozzák a Lavazza és Agassi együttműködésének bejelentését. A teniszmérkőzések közötti látványos performanszok mellett a kampány (tennis.lavazza.com) reklámfilmjét is levetítették, köszöntve ezzel a US Openre több mint 10 év után visszatérő Andre Agassit.

"Az 'I am Back' reklámfilm olaszországi forgatásától kezdve a kampány koncepciójának kidolgozásáig, mindvégig nagyszerű élmény volt ezzel az innovatív márkával dolgozni. Nagy várakozással tekintek az előttünk álló évek elé. Büszke vagyok rá, hogy a Lavazzában olyan vállalati partnerre találtam, amely a tenisz iránti szenvedélyemen túl a gyermekek és az oktatás iránti elkötelezettségemben is osztozik" - fogalmazott Andre Agassi.

Andre Agassi tíz évvel ezelőtt mondott búcsút a tenisz világának, amelynek azonban a mai napig emblematikus figurája maradt. Több mint 120 évvel ezelőtt Luigi Lavazza is valahogy így tette egyedivé a kávékészítést az első kávékeverékének megalkotásával. Most ez a két izgalmas márka összefogott, hogy az induló együttműködés keretein belül segítsenek a hátrányos helyzetű fiataloknak. A vállalat a torna helyszínén található két Lavazza kávézóban eladott minden csésze kávé után 1 dollárt adományoz a közoktatás átalakításán dolgozó USTA Alapítványnak, és a gyermekek számára új lehetőségek megteremtésén dolgozó Andre Agassi Oktatási Alapítvány (Andre Agassi Foundation for Education) javára. Az összegyűjtött adományt az alapítvány a "Summer of a Lifetime" elnevezésű, több mint 1200 résztvevővel Nevadában zajló főiskolai előkészítő programjára, valamint főiskolai tandíjtámogatásokra fogja fordítani.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!