SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Díjazzák a márkaépítést a BrandFestival-on


BrandFestival: Díjazzák a márkaépítést a BrandFestival-on
2016-09-09 13:45 | Hellorepublic



Objektív, a márkaépítés teljesítményét elismerő díjat adnak át a BrandFestival-on. A BrandExcellence az elmúlt két év legkiválóbb márkaépítés teljesítményét elismerő díj.

A kiválósági díj objektív mérőszámok alapján ismeri el egy-egy brandnél a marketing hozzáadott értékét, valamint az ezzel szorosan összefüggő piaci növekedést. A szakmai zsűri célja az volt, hogy egy objektív és demokratikus elvek mentén működő márkaépítési díjat hozzon létre és adjon át minden évben. Idén az FMCG szektor szereplői közül kerül ki a győztes brand.

Barna Tamás, a Republic Group Reklámügynökségi csoport ügyvezető igazgatója, a BrandFestival elnöke elmondta: "A BrandExcellence-díj beleillik a rendezvény demokratikus-konferenciamodell felfogásába. Szükségét éreztük egy olyan díj létrehozásának, ahol nem csupán egy szűk körű, tekintélyes szakemberekből álló bírálóbizottság, hanem a fogyasztók értékítélete jelenik meg hangsúlyosan. Hiszen egy sikeres márka fogyasztói attitűdöket és nem termék-jellemzőket ural. A vásárló az, aki az érdeklődésével, vásárlási szándékával kifejezésre juttatja egy márka iránti szimpátiáját, elköteleződését. Ezért gondolom azt, hogy a BrandExcellence-díj egy valós, átfogó képet ad a márkaépítési munka sikerességéről. Megerősíti a díjazott márka pozícióját, növeli presztízsét."

Az október 27-28 között, immáron 16. alkalommal megrendezendő BrandFestival-on, a kiváló márkaépítési munkát díjazzák. A BrandExcellence-díj célja az elismerés mellett a tudatos márkaépítés elismerése, melynek hátterében a "kiválóság" fogalmánk legfrissebb értelmezése áll. Egy olyan szakmai díj, amely a fogyasztói véleményt és a piaci eredményességet tekinti elsődlegesnek.

Az értékelés első lépésként egy több száz FMCG márkát tartalmazó listából a GFK 100 fős ismertség-kedveltség mérésből a BrandExcellence kutatócsoport választja ki a szektor Top100 márkáját. Ebből a listából úgy alakul ki az előzetes sorrend, hogy az elmúlt két év penetráció, volumen- és a lojalitás változási adatokat veszi figyelembe a kutatócsoport. A végeredménynél a lista TOP 5 márkájának eredményeit az elmúlt évek marketing teljesítményeivel súlyozza a szakmai zsűri.

Dr. László Géza, a Brand Content Kft. ügyvezető igazgatója elmondta "A márkák életében rendkívül fontos minden értéket teremtő díjazási kezdeményezés. A Brand Content Kft égisze alatt ezért hoztunk létre tavaly márkaértékeléssel foglalkozó önálló kutatócsoportot, hogy objektív és széleskörű kutatásokkal segítsék a vállalatok mellett a Superbrands és más díjazási programokban közreműködő zsűrik munkáját is. Kutatóink a márkák ismertségét, kedveltségét, a működési és pénzügyi kockázatokat is figyelembe veszik, kvalitatív és kvantitatív kutatásokat is végeznek. Ennek során olyan partnerekkel működnek együtt, mint a GFK, a Bisnode vagy a Neticle. Így a BrandExcellence díj shortlist-jére kerülő márkákra kellő objektivitással mondhatjuk, hogy piaci jelenlétük alatt professzionálisan építkeztek, nagyot haladtak előre az erős márkává válás útján. Ennek a hozzáadott értéknek a méréséhez az FMCG szektorban - a GFK segítségével - kellően mély és széleskörű adatok álltak kutatóink és így a zsűri rendelkezésére. Biztos vagyok abban, hogy az idén először átadásra kerülő BrandExcellence díj különleges szakmai elismerést jelent majd a díjazott márkát építő cég vezetőinek."







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!