SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Egyre több egészséges élelmiszer fogy a Lidl-ben!


Lidl: Egyre több egészséges élelmiszer fogy a Lidl-ben!
2016-08-31 09:32 | Young & Partners



A változó fogyasztói igényekhez alkalmazkodva a Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít az egészséges és speciális táplálkozású vásárlóira.

Ennek eredményeképpen az elmúlt másfél évben folyamatosan bővült az áruházlánc egyedi termékkínálata, ezzel összefüggésben 68%-kal nőtt a magyar beszállítók száma és 45%-kal emelkedett az értékesített egészséges élelmiszerek mennyisége is.

A magyar lakosság közel kétharmada vallja magáról, hogy valamilyen szinten odafigyel az egészséges táplálkozásra, illetve egyre többen vannak azok, akik - például ételintolerancia okán - speciális étrendre térnek át. A megváltozott étkezési szokásokat a Lidl is maximálisan figyelembe veszi, melynek következtében folyamatosan gazdagodik a kedvező áron kapható, kiváló minőségű, speciális étkezést kiszolgáló termékek sora, különös tekintettel a glutén- és laktózmentes termékekre, bioélelmiszerekre vagy a fehérjeforrásnak és élelmirost-forrásnak minősülő, csökkentett szénhidráttartalmú pékárukra. Az egészségfókuszú kezdeményezés sikerét mutatja, hogy a vásárlók élnek is az egyéb alternatívákat kínáló lehetőségekkel és egyre többen és nagyobb mennyiségben veszik ezeket a termékeket.

A visszajelzések alapján a Lidl-be betérők az Egészséges Kasszákat is szeretik, melyet 2015 januárjában a családok, elsősorban a gyermekek egészségesebb táplálkozása érdekében vezetett be az áruházlánc. A program keretében minden boltban átalakításra kerültek a kasszazónák és a már megszokott cukorkák, csokik helyett müzli szeleteket, szárított gyümölcsöket, csemege mixet és egyéb egészségesebb élelmiszereket helyeztek ki. A választékbővítésen kívül a vállalat a tájékoztatásra is nagy hangsúlyt helyez. A www.lidl.hu oldalon kialakításra került egy "Speciális étrend" menüpont, mely alatt előre informálódni tudnak a termékekről a vásárlók.

Ezen felül számos tematikus kampányt és programot is szervez a Lidl az egészségmegőrzés jegyében. Legutóbb augusztus 27-én várták az érdeklődőket a Budapest, Huszti úti üzletnél megrendezett Egészség Napra, melyet hagyományteremtő szándékkal - az Egy Csepp Figyelem Alapítvánnyal, a Szurikáta Alapítvánnyal és a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével karöltve szervezett a vállalat. Az eseményen minden a prevenció körül forgott. A családbarát programok alkalmával a látogatók ingyenes egészségügyi szűréseken, pl. vércukor-, koleszterin- és vérnyomásmérés, illetve tanácsadásokon vehettek részt vagy egészséges smoothie italokkal frissíthették fel magukat. A kicsiket többek között kalóriamérlegelővel, zöldségszobrászattal és óriás társasjátékkal is várták. A rendezvény sikerét mutatja a több mint 2500 érdeklődő, melyből több mint háromszázan a szűrővizsgálatokon is részt vettek.

Az áruházlánc célja, hogy hatékony formában járuljon hozzá a vásárlók változatos és kiegyensúlyozott étrendjének és egészségesebb életmódjának biztosításához.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!