|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Statisztika | Hódítnak az érintő kártyák
STATISZTIKA
K&H: Hódítnak az érintő kártyák
2016-08-16 13:42 | LA Communications Tanácsadó Kft.
Közel három éve indította el a K&H azt a bankkártyacsere-programot, amelynek keretében eddig 231 000 ezer érintő kártya váltotta le hagyományos elődjét. Az érintő kártyákkal közel 50 százalékkal többször vásárolnak 5 ezer forint alatt az ügyfelek, mint a hagyományos kártyákkal. Egy átlagos ügyfél havonta nyolcszor vásárol az érintő kártyájával érintéses fizetési módon. Az utóbbi éveket az úgynevezett érintő kártyák térnyerése jellemezte, ami nem is csoda, hiszen fokozott az igény, a biztonságos, mindemellett gyors kártyahasználatra, kisebb összegű vásárlások esetén is, például egy kávé gyors kifizetésére vagy tömegközlekedési jegy vásárlására. A K&H 2013-ban indította el a bankkártyacsere-programját, amelynek keretében a lejáró bankkártyákat érintő kártyára cseréli: azóta 231 000 ezer darab kártyát cserélt le a bank ügyfeleinek. A K&H adatai szerint beváltak az érintő kártyák: az ügyfelek az összes vásárláshoz képest közel 65 százalékban alacsony összegű - 5000 forint alatti - vásárlást intéznek az érintő bankkártyákkal, ami egyúttal azt is jelenti, hogy ahol eddig mindig készpénzzel fizettek, most már ott is inkább az új bankkártyájukat használják. A K&H ügyfelek 50 százalékkal többször vásárolnak 5 ezer forint alatt az érintő kártyákkal, mint a korábbi, hagyományos kártyákkal. Átlagosan tízszer használják az érintő kártyát vásárlásra, és kétszer vesznek fel készpénzt vele havonta. Az érintő kártyát használók döntően 50 év alatti, városban élő ügyfelek, valamivel több a férfiak aránya a nőkéhez képest. "Az ügyfelek részéről elvárás, hogy minél egyszerűbben, ugyanakkor biztonságosan tudjanak vásárolni készpénz használata nélkül. Az érintő kártyák használata amellett tehát, hogy biztonságos, ugyanakkor gyorsabb, csökken a sorban állással töltött idő" - mondta Rajna Gábor, a K&H lakossági fiókhálózatának igazgatója. A K&H adatai szerint közel 400 ezer érintő kártya van jelenleg forgalomban, ami több mint a fele a K&H összes forgalomban lévő bankkártyájának. 2016 első öt hónapjában összesen több mint 20 millió kártyás vásárlást bonyolítottak az ügyfelek mintegy 216 milliárd forint összegben. A K&H várakozása szerint a magyar gazdaságban a bankkártyás forgalom növekedik, az érintés nélküli kártyák részesedése pedig tovább emelkedik.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
kutyák | lemezhajlítás | pezsgő | táp | K&H | CV | cafeteria | Magyar Vöröskereszt | Rhoda Scott | karácsonyi különlegességek | macskák | műfü | fenntartható önkormányzat | Palladio Orchestra | kert | magyarok | fémipar | Auchan | utazás | álláskeresés | karácsony | Varnus Xaver | szilveszter | virsli
|
PARTNEREINK
|