|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Ingyen italt kapott a reklámpóló viselője
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
Marketinginfo.hu: Ingyen italt kapott a reklámpóló viselője
2016-08-15 07:19 | N4b
Az Oasis italmárka új outdoor kampányarca egy fogyasztó, aki a Twitteren panaszkodott, hogy melege van és egész nap üdítőt inna. Az ötlet tehát nem az Oasis-é: ők csak észrevettek egy publikus Twitter beszélgetést, amely a kánikuláról és a szomjúságról szólt. Ott az egyik twitterező arról beszélt, hogy egész nap csak citromos üdítőt inna és bárcsak szponzorálná egy italmárka. Az Oasis nem is tétlenkedett és felajánlotta Scottnak az ingyen italokat, cserébe neki havi egyszer viselnie kell a pólót és erről fényképes bizonyítékot kell küldenie - írta a pr examples. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
játékpiac | CEMACON | személyszállítás | vérplazma | Szentendre | Elektromos autó | autó | hűségpromóció | konyhai munkalap | betonozás | lakásvásárlás | JBL | szupinált cipő | gyerekülés | téglagyár | szivattyú | lézeres szemműtét | SPAR | haszongépjármű | evőeszköztartó | REGIO JÁTÉK | napszemüveg | fogszabályzó | Knorr-Bremse
![]() |
PARTNEREINK
|