SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Így terjeszkedik a Business Insider


Médiainfo: Így terjeszkedik a Business Insider
2016-07-28 14:39 | N4b



John Ore, a Business Insider alelnöke a Mobile Moments konferencián tartott előadást a témáról.

Mint számos más kiadó, a Business Insider (BI) is felismerte a közösségi média és a mobileszközök jelentőségét az olvasók elérésében. Ore szerint a BI célja, hogy ott tegyék elérhetővé tartalmaikat, ahol az olvasók azt igénylik, ami azt jelenti, hogy content-jeikkel megjelennek a Facebook-on, az Instagramon és a Snapchat-en is.

A BI két alapsite-al rendelkezik, ez a Business Insider és annak brit verziója, a lapcsalád 5 nemzetközi oldallal és 9 partner site-al egészül ki. A Business Insider önmagát digitális bennszülöttként definiálja, így rendszeresen használja a legújabb újságírói eszközöket, a videókat, grafikákat, képi és videós illusztrációkat.

A BI életében mérföldkő az idei év, hiszen most először sikerült elérni a 100 milliós havi látogatószámot, a közösségi médiában pedig 20 millió rajongóval rendelkeznek, videóik pedig 2 milliárdos megtekintést generálnak havonta. Ore arról is beszélt, a Business Insider tartalmak elérésében kulcsszerep jut a mobileszközöknek. Ehhez nagyban hozzájárult a tavaly elindított és saját weboldallal a kezdetekben nem rendelkező, kizárólag a közösségi médián keresztül elérhető Insider nevű márkájuk. (Az Insider-nek 11 millió Facebook követője volt már a website elindítása előtt. Az első egymilliót 143 nap alatt érték el.)

Az alelnök úgy látja, az olvasók akkor térnek vissza rendszeresen, ha a mobilos tartalmak (és a hirdetések) kellően gyorsan töltődnek be. (Ore szerint a lassan betöltődő reklámok miatt lettek olyan népszerűek a különböző ad-blockerek.)

Kiemelte, a videóik többsége rövid és alapbeállítás szerint némítva indul el, gyakran tartalmaz animációkat és feliratozást, így igazán kedvet kapnak az olvasók az ilyen videók megosztására. Az Insider mára a top 5 legfőbb videós tartalomgyártó a Facebook-on.

Ore szerint a Business Insider sokat profitál az Instant Articles-ből is. Az oldalak rendkívül gyorsan betöltődnek, a Facebook pedig remekül menedzseli a hirdetéseket.

Egy belső BI kutatás szerint a tartalomterjesztésben nagy tartalékokat rejtenek az üzenetküldő szolgáltatások, a WhatsApp, a FB Messenger, a WeChat és a Viber túlszárnyalhatják a twitteres, instagrammos, linkedines megosztásokat. A Business Insider ezért arra fókuszál, hogyan tudja az olvasókat ezeken az üzenetküldő szolgáltatásokon keresztül elérni - olvasható a BI összefoglalójában.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!