SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Taxify az Uber helyett


Taxify: Taxify az Uber helyett
2016-07-26 06:31 |



Nemzetközi taxisvállalat áll az UBER helyére Pesten az augusztus elején.

A három éve Észtországból indult vállalkozás tavaly hárommilliónál is több fuvart bonyolított. Befektetői között olyan gigacéget is találunk, mint a Skype, amelynek idejekorán tűnt fel, hogy a startup hónapról hónapra 15-20%-os növekedést produkál, és rendületlenül terjeszkedik. Prága, Amszterdam, Helsinki és megannyi európai nagyváros után Budapesten is debütál a Taxify, amely úgy tartja be az úgynevezett taxisrendelet minden pontját, hogy közben technológiában és életérzésben hozza mindazt, amit az UBER-ben szeretett a felhasználó. A szolgáltatás eléréséhez szükséges mobilalkalmazás Android és iOS telefonokra is letölthető.

Nemcsak az utasok, de az "überes" sofőrök is örülnek az új nemzetközi multi érkezésének, mert azoknak a közösségi fuvarozóknak továbbra is lesz munkája, akik időközben megszerezték a személyszállítói vizsgát, a pályaalkalmasságit és a taxiengedélyt. Az UBER-t megkedvelő felhasználók sem maradnak az utasok érdekeit és kényelmét szem előtt tartó szolgáltató nélkül, és a magasabb, kötelezően előírt, fix tarifáért cserébe mindent megkapnak, amit egy hagyományos taxis szolgáltató tud adni. Így például adott lesz a készpénzes fizetés lehetősége is, és a fuvar után kapott e-mailből gombnyomásra igényelhető e-számla mellett megjelenik a taxióra által kinyomott bizonylat is, mert ahogy minden más hivatalos taxiban, a Taxify autókban is hitelesített óra működik majd. Ez a kettős kontroll - vagyis hogy az utas és a társaság is össze tudja vetni az alkalmazás által, GPS alapon rögzített utat az óra által mért kilométerekkel - minden szempontból megbízható személyfuvarozóvá teszi a Taxifyt. Az, hogy az autó mozgása visszakövethető, azoknak is biztonságérzetet ad, akik egy fiatalkorút, egy egyedül utazó hölgyet vagy idős utast bíznak a számukra ismeretlen sofőrre.

A Taxify inkább tech-startup cégnek tartja magát, és nem titkoltan azokat célozza meg, akik megszerették az UBER-t, és megszokták, hogy sosincs foglalt jelzés, sem fölösleges várakozás, hogy a szolgáltatás nem a sofőrökért, hanem az utasokért működik. A Taxify egyébként olyan mértékig írja elő a sofőrök helyes viselkedését, hogy még azt is rögzíti számukra, miként kell üdvözölni az autóba beszálló vendéget. Az utas elégedettsége ugyanis mindennél fontosabb: ahogy a közösségi szállásfoglalás és használtcikk kereskedelem esetében, itt is fontos szerepet játszik az értékelés, és az utasok fele él is az utazás végén felkínált digitális osztályzás lehetőségével. A szolgáltató a megfelelő magatartás mellett a jogkövető adófizetést is előírja alvállalkozóinak.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!